Marck19

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Valse afspraken

Goedendag.

Nu ben ik al lang klant bij jullie en heb ik eigenlijk nog nooit een klacht gehad. Totdat ik een nieuw abonnement uitzocht met een passende Galaxy s6

Over de telefoon heb ik met een medewerker van jullie de deal gemaakt dat ik voor 106 euro in de maand. Een 3 Gigabyte databundel zou krijgen naast het onbeperkt bellen en smsen in het buitenland. Ook zou ik 3 gig in het buitenland hebben en als mijn databundel op was dan werd het internet alleen trager en zou het geen geld kosten.

Ik zit nu al 6 week aan boord en heb nog geen land in europa gezien waar ik die 3 gig kan gebruiken. Komt er ook nog bij dat ik in nederland maar 2 gigabyte data heb. Dus alle afspraken die zelfs opgenomen zijn op een bandje die zijn niet nagekomen, de prijs natuurlijk wel. Krijg gewoon een rekening van 200 euro van jullie voor half werk vanaf jullie kant.

Kan ik geholpen worden door jullie? Of is dit weer enorm moeilijk? Jullie hebben niet voor niets zo'n bandje opgenomen waarbij de hele deal herhaalt werd...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic zal binnenkort worden gesloten.

Bekijk in context

9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Balen dat het blijkbaar niet zo is gegaan zoals je zou willen.

Het betreft om een telefonische bestelling hierbij wordt altijd en opname gemaakt met en totaal som van je abonnement toestel en overige als BloXs. Je zou deze opname kunnen opvragen en zo kunnen stellen dat het juiste abonnement niet is geleverd. Je kunt ook via www.vodafone.nl/feedback/ je feedback achterlaten. Dit soort problemen kun je het beste zo snel mogelijk melden (het kan zomaar gaan om en technische storing).

We kunnen je helaas niet helpen via het forum omdat interne informatie vereist is voor het probleem dat bij je afspeelt. We horen wel graag terug of het is opgelost.

Wil je wel en fijne avond toewensen.
Anonymous
Niet van toepassing
Zoals al aangeeft raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega's van de klantenservice, zodat zij een onderzoek kunnen starten betreft het verlengen en het controleren wat er is aangesloten op uw naam.

Betreft het netwerk in het buitenland kun je het volgende proberen: Controleer eens de instellingen via http://handleidingen.vodafone.nl
Let daarbij op dat mobiele data aan moet staan en bij netwerkmodus LTE/WCDMA/GPRS (4G, 3G en 2G) moet aan gevinkt zijn. Beschikt het toestel niet over LTE/4G dan natuurlijk alleen WCDMA/GPRS (3G en 2G). Is het een zakelijk account/nummer probeer dan eens de office.vodafone.nl ipv de live.vodafone.com. Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone.

Is het een iPhone: de knop EU internet moet uit staan, gesprekken op 4g en de apn vindt u terug onder mobiele data netwerk.

U kunt ook handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators of aanbieders.

Mocht dit niet geholpen hebben raad ik u aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat uw simkaart in een ander merk en type toestel moet en een werkende simkaart in uw toestel. Dit kunt u doen in een Vodafone winkel. Mijn collega's helpen u daar graag verder. Mocht het aan de simkaart liggen dan krijgt u een nieuwe simkaart in de winkel of via de klantenservice.

Tevens kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Marck19 , heb je inmiddels al contact gehad met de klantenservice over je bestelling?
Marck19
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nog geen contact gehad met de klantenservice. Ik heb wel internet maar geen telefoon bereik doordat ik te ver uit de kust zit.
Ik ga ze bellen zodra ik binnen bereik van land zit en ook daadwerkelijk de tijd heb.
Kunnen jullie aan de hand van mijn telefoon nummer mijn verbale afspraak niet opzoeken?
Anonymous
Niet van toepassing
Helaas zal daar iets meer voor nodig zijn:
Denk hierbij aan je klantnummer, bankrekeningnummer en geboortedatum.
Vervolgens zullen alle loggings bekeken worden. Daarna kan er een onderzoek gestart worden om het gesprek terug op te vragen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic zal binnenkort worden gesloten.
Marck19
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik bel wel zodra ik in Riga ben.
Dit helpt mij niet verder.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Dat is een goed idee. Hopelijk kan het worden opgelost. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic