Niienke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vage foto's bij gebruik flits

Als ik een foto maak met mijn iphone4 en ik gebruik de flits in een donkere ruimte, dan krijg ik vage foto's met een groene waas... Jullie een idee hoe dat verholpen kan worden en/of waar dat door komt?

Met vriendelijke groet,
Niienke
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
blackoutzz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Nienke,
 
Je zou een foto kunnen bijvoegen, dan zou men een betere inschatting kunnen maken.
 
Gebruik je een hoesje/case/beschermfolie voor je iphone? Zo ja, dan probeer het eens zonder. Ook helpt het dat de lens schoon is, maar ik ga ervanuit dat dit zo is.
 
Daarnaast zou je een app uit de App Store kunnen proberen, als dit hetzelfde resultaat geeft, dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan je toestel.
 
Al met al, het blijft een mobiele telefoon, zelfs een simpele camera maakt makkelijk mooiere foto's.
 
 
 

Bekijk in context

2 Reacties 2
blackoutzz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Nienke,
 
Je zou een foto kunnen bijvoegen, dan zou men een betere inschatting kunnen maken.
 
Gebruik je een hoesje/case/beschermfolie voor je iphone? Zo ja, dan probeer het eens zonder. Ook helpt het dat de lens schoon is, maar ik ga ervanuit dat dit zo is.
 
Daarnaast zou je een app uit de App Store kunnen proberen, als dit hetzelfde resultaat geeft, dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan je toestel.
 
Al met al, het blijft een mobiele telefoon, zelfs een simpele camera maakt makkelijk mooiere foto's.
 
 
 
Niienke
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat stom, ik had er helemaal niet aan gedacht dat het door het hoesje kon komen..
Zonder hoesje zijn de foto's wel scherp als ik de flits gebruik, volgens mij houd het hoesje de flits een stukje tegen, waardoor deze niet volledig kan 'schijnen' zeg maar, daardoor werd het beeld dus vaag en groenig.. Nu weet ik gelukkig waar het aan ligt!
Dankjewel!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic