Hoi
Offie Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Jeetje zeg, dat is natuurlijk wel heel vervelend. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je tevreden bent over Vodafone en niet dat je een abonnement hebt waar je niets mee kunt doen. Gelukkig heeft
Vodafone een pagina waar je kan kijken of er dekking is of niet en mocht je nu problemen hebben, dan kan je dat ook op deze pagina aangeven.
Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet?
Doe de Vodafone Network check en ze helpen je verder.
Bij een storing van meer dan 12 uur op je woon- of vestigingsadres kun je recht hebben op een compensatie voor de overlast. Vraag dan
een vergoeding aan. Dat laatste zet ik wel even bij, weet niet of het nu om je woon- of vestigingsadres gaat namelijk.
Hoe dan ook, het is uiteraard vervelend en zeker als je er nu al over denkt om over een jaar misschien weg te willen omdat het bereik gewoon niet goed is. Het kan natuurlijk altijd erg verschillen van provider want de een heeft wel goed bereik op een plek en een ander weer niet.
Je zou eens, maar dat is om gewoon te proberen, je SIMkaart in een ander toestel kunnen stoppen om te kijken of het dan wel beter is. Proberen is misschien een idee?!
Succes in ieder geval.