Franktimmermans

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

VPN wordt geblokkeerd

Vanaf deze week kan ik geen verbinding meer opbouwen via het mobiele netwerk van Vodafone.
Het betreft de gesloten VPN verbinding de open VPN verbinding werkt wel.
Heb het vanaf verschillende locaties geprobeerd met verschillende apparaten, Telefoon Mi-fi 2 verschillende laptops 4 . Alles meerdere malen opnieuw gestraft.
Met een Youfone sim kaart werkt het wel.
Moet ik een instelling in mijn Vodafone instellen, of moet Vodafone iets veranderen?
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Franktimmermans
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik weet er niet veel van maar bij mij werkt het prima als ik mijn Wifi helemaal uit zet (heb een iPhone) en als ik dan op 4G zit van Vodafone en mijn VPN aanzet, dan werkt het perfect. Als ik mijn Wifi aan laat staan, en deze tijdelijk uitzet, wat kan bij een iPhone, dan gaat die automatisch toch terug naar Wifi en doet 4G het niet. Misschien dat jij zelf ook een iPhone hebt, dan zou je dat eens kunnen proberen.

Hoe het verder werkt, geen idee, om eerlijk te zijn. Daarom hoop ik dat er nog iemand anders hier op de community is die je hiermee kan helpen. En anders ook eens vragen bij het bedrijf waar je je VPN bij hebt. Misschien hebben die nog een idee?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je de tips van Energieboy geprobeerd Franktimmermans ? En wat was het resultaat? Anders gaan we eens even met je meekijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic