johanvernooij

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

VPLAYNOW

Goedemorgen,

Ik heb vanmorgen om 8.14 een sms ontvangen:

Je maakt gebruik van abonnement VPLAYNOW, de kosten zijn € 5,00 per week. Ga naar http://vplaynow.com/nl/lp/php. Afmelden: www.payinfo.nl

Ik heb me direct daar afgemeld om 8.21, daar ik helemaal niks heb afgesloten.

Uiteraard heb ik gezien dat er al meerdere topics zijn geweest, ook de stappen om te volgen (welke ik dus bij deze gedaan heb), maar wilde het toch nog even delen met anderen. Het blijft raar dat t zomaar kan helaas 😞

Groeten,
Johan
6 Reacties 6
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Johan,

Welkom op de Community!
Super, dat je het meteen stop hebt gezet. Heb je ook een onderzoek aangemaakt voor mijn collega's?
johanvernooij
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Hoi Johan,

Welkom op de Community!
Super, dat je het meteen stop hebt gezet. Heb je ook een onderzoek aangemaakt voor mijn collega's?


Hoi Steven,

Ik kon dat stukje helaas niet goed vinden, waar ik dat in gang kan zetten, waar kan ik dat onderzoek in gang laten zetten?

Gr. Johan
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
johanvernooij wrote:

Steven wrote:
Hoi Johan,

Welkom op de Community!
Super, dat je het meteen stop hebt gezet. Heb je ook een onderzoek aangemaakt voor mijn collega's?
Hoi Steven,

Ik kon dat stukje helaas niet goed vinden, waar ik dat in gang kan zetten, waar kan ik dat onderzoek in gang laten zetten?

Gr. Johan


Je kunt een onderzoek aanmaken via https://t.co/s7zmanwaTi kies 'Betaalde diensten stopzetten' en klik dan onderaan op My Vodafone. Laat je weten of het gelukt is? Je krijgt dan binnen 30 dagen een reactie vanuit mijn collega's.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Is het gelukt johanvernooij?
johanvernooij
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sharon Steven Ik had nog een zelfde kwestie een dag later.
Heb voor beide een onderzoek aangemaakt nu.

Bedankt voor jullie hulp!

Gr. Johan
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Top! johanvernooij

Wanneer je een onderzoek hebt gestart ontvang je hier vanzelf ook weer bericht van als het afgerond is. Ik zal daarom voor nu dit topic sluiten. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het graag!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic