Failservice

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

VODAFONE houdt zich niet aan afspraken!! Valse info!

Op 3 november 2017 heb ik telefonisch een bestelling gedaan voor de iphone x. Omdat ik nog in mijn huidige contract zit tot en met 2018 zou het alleen kunnen in combinatie met de VodafoneNext. De medewerker vertelde mij dat ik binnen 14 kalenderdagen kon annuleren zowel de bestelling als de NEXT! Ik heb gevraagd of hij dat kon bevestigen per mail: Ik kreeg de bevestiging van mijn bestelling maar ook nog een mail over de vodafone next:

Beste Meneer .....,

Hierbij bevestig ik u hoeveel het NEXT bedrag is.
Het NEXT bedrag is : 190,30
14 kalenderdagen Bedenktijd.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

Dit was een aparte mail gericht naar mij toe. Ik ga dan er van uit dat ik dus ook de NEXT kan annuleren. Na 5 dagen besloot ik de bestelling te annuleren, dat was geen probleem maar de next kon niet geannuleerd worden. Tot mijn grote verbazing! Ik heb vervolgens mijn mail doorgestuurd naar een medewerker. Vervolgens heb ik gebeld en kreeg ik medewerker: IVA aan de lijn. Ik heb het gesprek opgenomen ... Zij bevestigde dat de bestelling en de next stop gezet zijn en dat ik door zou gaan op mijn huidige abonnement! Ik heb dat nadrukkelijk gevraagd en zij heeft er een "LOG" van gemaakt. Eigenlijk kwam het erop neer dat die medewerker mij dat mailtje nooit had mogen sturen maar dat zij dus begrijpen dat ik daarom de bestelling had geplaatst. Er was wel een nadeel en dat was dat de betaling al doorgezet was en toch van mijn rekening zou afgeschreven worden. Ik moest het bedrag storneren en dan zou het goed komen. Nu krijg ik tot mijn grote verbazing het bericht dat mijn abb. geblokkeerd zou worden omdat ik de betaling heb gestorneerd. Dus ik bellen....krijg ik te horen..ja jammer maar de next kan niet worden omgezet! Terwijl ik dus A) een mail had als bevestiging B) gesprek met medewerker IVA die het bevestigd heeft!!!

Vodafone zegt eigenlijk dit: Ja, we hebben je lekker gemaakt zodat jij de bestelling zou voltooien en vervolgens komen wij erop terug!
Ik zou nooit maar dan ook nooit de bestelling plaatsen als ik toen te horen had gekregen dat de NEXT niet stop gezet kon worden. De medewerker heeft mij zwart op wit bevestigd dat dit wel kon!!!

Als je daarna vodafone hiermee belt dan word je totaal niet geholpen en nul empathie! Het is gewoon ja jammer jij zit nu met de gebakken peren!

Ik ga hier ook niet akkoord mee omdat ik dus zwart op wit een bevestiging heb dat ik de NEXT kon annuleren en dat ik een gesprek heb waar de medewerkster bevestigd dat het is stop gezet en dat ik verder ga met mijn huidige abonnement. Vodafone wil nu mijn abonnement blokkeren ...heel triest

Kan niet wachten op het einde van mijn contract waarna ik 100% Vodafone zal verlaten!

4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Failservice, ik begrijp dat dit geen prettige ervaring is. Je kunt je klacht kenbaar maken via https://vodafone.nl/klacht. Via het Forum kunnen we dit helaas niet in behandeling nemen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic