OKDesign

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

VF alleen druk met aanpassen dekkingskaart 3961VZ niet met bereik.

Bedankt voor het tot 2x toe updaten van de dekkingskaart binnen een week.
Vorige week maximaal 3.6mbps inmiddels 14.4mbps.
Helaas is dit in de praktijk nog niet aangepast. De klacht van maximaal 50kBps op 3G staat nog steeds open.

Vanavond buiten nogmaals getest en nu 38kBps.

8 Reacties 8
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Volgens mijn informatie staat de mast heel erg dichtbij en zou je optimaal bereik moeten hebben! Raar dat je dit niet ervaart. Kun je je simkaart eens in een ander toestel testen? Wat merk je dan?
OKDesign
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mast kan ik inderdaad bijna zien.
Simkaart en telefoon zijn in VF winkel al gecontrolleerd. In een ander bericht heb ik ook al aangegeven dat het netwerk erg slecht. De klantenservice heeft al een case geopend maar ook daar is nog niets van te merken.
Op postcode 3962hc is zelfs bijna geen gprs.
OKDesign
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Als ik zo eens in Wijk bij Duurstede rond rij dan kan ik het hele forum wel vullen met postcodes waar het netwerk erg slecht is. Voordat ik dat doe hoop ik nog steeds op een antwoord dat er echt iets vanuit Vodafone ondernomen wordt.
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Ik heb zojuist nogmaals gezocht maar we krijgen op het moment geen andere meldingen uit deze regio binnen. Je geeft aan dat er via de klantenservice een case is aangemaakt. Heb je hier een referentienummer van doorgekregen? Als je deze hebt dan kan ik de status van het onderzoek voor je opvragen.

Aangezien we voor zo'n onderzoek ook persoonlijke gegevens nodig hebben is het handiger om dit inderdaad via de klantenservice, óf via andere social media als bv Twitter en Facebook, aan te melden.

Ik zie je reactie graag tegemoet.



OKDesign
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Je ziet geen andere meldingen ... Dus die van mij wel. Dan weet je het casenummer al en adhv deze case weet hè m'n mobiele nummer ook vast en daarmee dus ook mijn persoonlijke gegevens.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Zo werkt dat helaas niet, wij kunnen jouw melding niet op postcode terugzoeken.
Mijn collega bedoelt dat hij van andere klanten op dit forum of social media geen meldingen ziet.

Neem dus even met de klantenservice contact op dan kun je verder geholpen worden.
OKDesign
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Die heb ik al twee keer gebeld nadat de klacht is opgegeven. Zij zeggen ook niet meer te zien dan 'er is een onderzoek gestart en er wordt aan gewerkt'. Dat laatste is ook maar een aanname omdat ze geen status kunnen (of willen) opvragen.
OKDesign
topicstarter
Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Vanmiddag nogmaals de simkaart in een ander toestel geprobeerd maar het probleem gaat gewoon mee naar het andere toestel.
Telefoon geeft nu 4-5 streepjes bereik (5=Max). Volgens de dekkingskaart zou er maximaal 14.4 mbps haalbaar moeten zijn. In de praktijk 355 kbps download, 789 kbps upload. Iets werkt er dus serieus slecht.
Ik verwacht helemaal niet dat het probleem via een forum opgelost zou worden. Eventuele moderators zijn namelijk helemaal niet in een positie technisch iets effectiefs te doen maar heel misschien lezen andere bewoners uit Wijk bij Duurstede dit en herkennen ze de klacht waardoor ze ook een melding maken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic