AnAndroidUser

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

VDF 600 en updates

Update: door

Hallo,
Ongeveer zeven maanden geleden heb ik de Vodafone Smart Prime 7 aangeschaft en vind het qua prestaties en uiterlijk een uitstekende telefoon met prima kwaliteit/prijs verhouding.
Ik vroeg mij echter af in hoeverre Vodafone besseft wat het belang is van updates voor het besturingssysteem. De laatste beveiligingsupdate stamt immers af uit februari, maar het is inmiddels al september! Het baart mij echt zorgen dat er nog geen beveiligingsupdates of algemene ROM-updates toegewezen zijn voor een toestel dat zo recentelijk is uitgebracht. Ik ben tevens ontwikkelaar en zou daarom toch wel minimaal Android 7.1 willen zien.
Is er iemand die mij wat meer kan vertellen over het beleid van Vodafone en hoe hoog ze veiligheid en bruikbaarheid in het vaandel heeft staan?
Hallo,
Ongeveer zeven maanden geleden heb ik de Vodafone Smart Prime 7 aangeschaft en vind het qua prestaties en uiterlijk een uitstekende telefoon met prima kwaliteit/prijs verhouding.
Ik vroeg mij echter af in hoeverre Vodafone besseft wat het belang is van updates voor het besturingssysteem. De laatste beveiligingsupdate stamt immers af uit februari, maar het is inmiddels al september! Het baart mij echt zorgen dat er nog geen beveiligingsupdates of algemene ROM-updates toegewezen zijn voor een toestel dat zo recentelijk is uitgebracht. Ik ben tevens ontwikkelaar en zou daarom toch wel minimaal Android 7.1 willen zien.
Is er iemand die mij wat meer kan vertellen over het beleid van Vodafone en hoe hoog ze veiligheid en bruikbaarheid in het vaandel heeft staan?
5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

AnAndroidUser, welkom op het Vodafone Forum! Ik heb je vraag hierover intern doorgezet. Zodra er iets bekend is laat ik het weten.
AnAndroidUser
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank je wel, ik ben benieuwd!