Hoi
Inni Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oeps, dat is wel heel vervelend zeg, zeker als je wilt overstappen en het zit je niet mee in het systeem van Vodafone. Dit is een klanten helpt klanten Community en voor ons als klanten onder elkaar dus niet mogelijk om in het systeem mee te kijken. Nu heb je blijkbaar al contact gehad anders zou je niet weten dat er al 3 maanden iets in je account vast zit waardoor je niet over kunt.
Heb je gebeld met het nummer 0800-2266789?
Neem anders contact op met Vodafone via een privé gesprek via
Facebook of
Twitter. Deze mensen kunnen ook in het systeem voor je kijken. Eventueel zou Steven, een moderator hier op de community, je nog kunnen helpen maar dat weet ik niet zeker. Die komt zo nu en dan langs op de community en als die je bericht ziet zou die kunnen kijken. Maar als je niet te lang wilt wachten, wat ik me kan voorstellen omdat je over 2 weken met vakantie wilt, dan zou ik het eens proberen via het 0800 nummer en anders via
Facebook of
Twitter.
Wie weet lukt het op die manier en alvast succes!
Maar ook natuurlijk wel een hele fijne vakantie wenst en laat hier nog even weten wat er is gedaan.