Inni

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Upgrade mobiel abonnement L naar XL kan niet uitgevoerd worden.

Upgrade mobiel abonnement L naar XL kan niet uitgevoerd worden doordat er al 3 maanden "iets" vast zit in account.
Ik heb ondertussen al uren aan de telefoon met de klantenservice doorgebracht, iedereen wil heel graag helpen maar het lukt niemand. Heb ook een klacht ingediend via de website maar krijg geen reactie behalve dat er niet geantwoord kan worden binnen 5 dagen. Ik ga over 2 weken op vakantie en wil echt graag meer data en belminuten.

Heeft iemand ook zo'n ervaring en (hoe) is dat opgelost?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het enige wat ik voor je kan regelen is een tijdelijk prepaid kaartje.
Ik heb niet de mogelijkheid om een los abonnement voor een kortere periode erin te zetten met een Multi sim.
Mocht je dit willen, dan kan ik of een prepaid kaartje sturen of je mag langs de winkel gaan om er heen te halen. Daarna zet ik er graag tegoed voor je op.

Bekijk in context

29 Reacties 29
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Inni
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dat is wel heel vervelend zeg, zeker als je wilt overstappen en het zit je niet mee in het systeem van Vodafone. Dit is een klanten helpt klanten Community en voor ons als klanten onder elkaar dus niet mogelijk om in het systeem mee te kijken. Nu heb je blijkbaar al contact gehad anders zou je niet weten dat er al 3 maanden iets in je account vast zit waardoor je niet over kunt.

Heb je gebeld met het nummer 0800-2266789?
Neem anders contact op met Vodafone via een privé gesprek via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen ook in het systeem voor je kijken. Eventueel zou Steven, een moderator hier op de community, je nog kunnen helpen maar dat weet ik niet zeker. Die komt zo nu en dan langs op de community en als die je bericht ziet zou die kunnen kijken. Maar als je niet te lang wilt wachten, wat ik me kan voorstellen omdat je over 2 weken met vakantie wilt, dan zou ik het eens proberen via het 0800 nummer en anders via Facebook of Twitter.

Wie weet lukt het op die manier en alvast succes!
Maar ook natuurlijk wel een hele fijne vakantie wenst en laat hier nog even weten wat er is gedaan.
Inni
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Energieboy,
bedankt voor je reactie. Ik denk zomaar dat de mensen achter facebook of twittert er niet veel meer van begrijpen dan de mensen aan de telefoon of heb jij daar andere ervaringen mee? Dan ga ik het nog een keer proberen. Ook heb ik alle beschikbare telefoonnummers al een paar keer gebeld.

Ik ben eigenlijk op zoek naar mensen die hetzelfde probleem hebben, ik denk nl. dat ik niet de enige ben..... (dat zou wel heel bijzonder zijn (en was ik waarschijnlijk al lang geholpen)).

Dus ik wacht nog even af.....
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik heb daar zeker andere ervaring mee, anders zou ik het niet melden 😉
Zelf had ik ook iets en via de telefoon kwam ik er echt niet uit maar via Facebook, in mijn geval Twitter, kwam ik er zeker wel uit. Sterker nog, maar dat was in mijn geval, was het binnen enkele dagen opgelost. Nu kan het van mij anders zijn geweest dan dit van jou maar het is echt de moeite waard.

Mensen zoeken met hetzelfde probleem is juist weer een probleem. Veel mensen melden hier niets en vaak is jou probleem toch net weer anders dan die van een ander. Liever dat jou probleem opgelost is dan die van een ander opzoeken, toch 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's van Facebook of Twitter Inni?
Het heeft geen zin om te vragen of andere dit probleem ook hebben. Dit lost niks op en is dus van niet toegevoegde waarde, ieder issues is anders en daarnaast kunnen we er beter voor zorgen dat jouw probleem wel opgelost wordt.
Inni
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dan ga ik het eens via facebook proberen. Ik hou jullie op de hoogte!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super, ik hoor het graag! Inni
Inni
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik ben nog steeds aan het wachten..... Ik neem dat ik een pb'tje moet sturen toch?
Inni
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
2 uur verder nu
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Mijn collega's pakken de berichten op volgorde op Inni
Je zult vanzelf een bericht terug krijgen.
Inni
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Inni
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nee, ook niet gelukt....
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heeft mijn collega daar nog op gereageerd?
Inni
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Erg vervelend zeg.
Maar begrijp dat deze mensen ook niets anders kunnen doen dan afwachten?
Misschien dat Steven daar nog iets over kan melden. Ik werk niet bij Vodafone 😞
Maar wel erg storend dat het zo moet lopen, dit is echt niet fijn.

Ik hoop dat ze het snel voor je kunnen oplossen en dat het probleem ook snel weg is.
Inni
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Thanks! Maar ik denk dat ze best een andere tijdelijk oplossing kunnen bieden..

Dit bijvoorbeeld: Misschien een extra simkaart met extra belminuten en data? En dan natuurlijk ook een telefoon waar 2 simkaarten in kunnen! Ik betaal natuurlijk die € 4,- extra abonnementskosten. Is het probleem tijdelijk opgelost en hebben ze alle tijd om het technische probleem te tekkelen. Mocht het dan niet lukken is het ook geen probleem 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het enige wat ik voor je kan regelen is een tijdelijk prepaid kaartje.
Ik heb niet de mogelijkheid om een los abonnement voor een kortere periode erin te zetten met een Multi sim.
Mocht je dit willen, dan kan ik of een prepaid kaartje sturen of je mag langs de winkel gaan om er heen te halen. Daarna zet ik er graag tegoed voor je op.
Inni
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nou, dat vind ik heel aardig! Als de volle oplossing dan niet gaat lukken dan denk ik dat ik daarvoor moet gaan. Hoe kunnen we het verder regelen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Wil je hem in de winkel halen of wil je dat ik het simkaartje opstuur?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik hoor graag van je Inni. Mocht er niet gereageerd worden, dan zal ik het topic binnenkort sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic