Waarom heeft mijn vrouw wel die extra up upgrade gekregen en ik niet? We hebben hetzelfde abonnement. Namelijk Red. Las dat het iets met datum afsluiten contract te maken had? Zij gebruikt de data namelijk bijna niet en ik juist wel ha.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Mason_Swiss
Een warm welkom op de Vodafone Community.
Logisch dat jij ook graag wilt weten of je in aanmerking komt voor deze upgrade. Helemaal als je de data goed kan gebruiken. De upgrade van het oude Red Essential abonnement naar de nieuwe variant wordt in badges gedaan en geldt voor abonnementen die zijn afgesloten vanaf 4 maart 2019. Als je aan de voorwaarden voldoet dan heb je hierover een e-mail ontvangen. Vanaf 1 maart 2020 ontvang je dan zonder extra kosten de dataverhoging die hoort bij de nieuwe abonnementsvorm.
Heb je jouw abonnement afgesloten voor 4 maart 2019 en kom je dus niet in aanmerking? Dan kun je je abonnement upgraden via migratie tegen de geldende tarieven.
Hoi @Mason_Swiss
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Waarom je vrouw wel een upgrade heeft gehad en jij niet, geen idee. Als jullie het abonnement op een zelfde tijd hebben aangeschaft dan zou dat hetzelfde moeten zijn. Het klopt dat er een datum is vanaf wanneer je deze upgrade zou krijgen en zat je daar dan voor, dan kreeg je het niet. Nu ben ik even kwijt wanneer dit ook weer was, maar iemand van Vodafone kan je daar vast mee helpen.
Om je te laten helpen door iemand van Vodafone kan je het beste het volgende doen:
Vul alle gegevens in bij je instellingen, van je profiel op deze community, en dan kan een Vodafone medewerker sneller aan de slag om te kijken wat er aan de hand is. Hoe vul je dit in en wat, zie hier!
Hi @Mason_Swiss
Een warm welkom op de Vodafone Community.
Logisch dat jij ook graag wilt weten of je in aanmerking komt voor deze upgrade. Helemaal als je de data goed kan gebruiken. De upgrade van het oude Red Essential abonnement naar de nieuwe variant wordt in badges gedaan en geldt voor abonnementen die zijn afgesloten vanaf 4 maart 2019. Als je aan de voorwaarden voldoet dan heb je hierover een e-mail ontvangen. Vanaf 1 maart 2020 ontvang je dan zonder extra kosten de dataverhoging die hoort bij de nieuwe abonnementsvorm.
Heb je jouw abonnement afgesloten voor 4 maart 2019 en kom je dus niet in aanmerking? Dan kun je je abonnement upgraden via migratie tegen de geldende tarieven.
Bedankt voor jullie reactie, ik heb hier waarschijnlijk geen recht op. Contract al afgesloten in 2018,dus helaas.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.