ErikZwolle

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Upgrade Abonnement

Kreeg vanmorgen een mailtje van vodafone friends en family met goedkopere abonnementen.
Vanavond thuis dacht ik dus even iedereen in huis een duurder abonnement kado te geven (upgrade).
Leuk voor hen (extra data) en financieel leuk voor vodafone.

''Helaas'' zei VODAFONE. ''Geldt alleen voor nieuwe abonnementen.'' 😞
Zo gaan we dus met trouw jarenlange vaste klanten om.
Dit zullen dan ook wel de laatste ABO's zijn bij V
Misschien wijzigen de voorwaarden per 1 juni en kun je van het (de) abonnement(en) af ivm het bellen in de EU?

16 Reacties 16
Anonymous
Niet van toepassing
Begrijp ik hier goed uit dat je de abonnementen wilt verlengen maar hierop bent afgewezen?
Anonymous
Niet van toepassing
Als de abonnementen verlengbaar zijn ontvang ik graag de emailadressen waar ik de codes heen kan sturen. Zowel nieuwe klanten als bestaande klanten kunnen hier gebruik van maken. Is het niet verlengbaar dan kan daar pas genruik9 van gemaakt worden zodra de abonnementen verlengbaar zijn. De emailadressen mogen in een privé bericht naar mij toegestuurd worden ErikZwolle
ErikZwolle
topicstarter
Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Nee, niet verlengen, maar upgraden naar meer data.
o.a. Van START M naar START L voor de kids en START L naar RED essential voor de volwassenen.

https://afbeelding.im/VymIkHGy
Anonymous
Niet van toepassing
Dan heb ik het verkeerd begrepen. De aanbiedingen die er nu staan zijn alleen helaas voor verlengingen en nieuwe klanten.
Zodra je gaat migreren dan vervallen de kortingen oa en ben je dus duurder uit.
ErikZwolle
topicstarter
Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Toch bedankt voor je medewerking!
Dacht dat het geen probleem was ivm: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Verhogen kan altijd voor meer data, verlagen pas na 6 maand.
Maar ondanks een duurder pakket gelden voor vaste klanten deze prijzen niet en moeten deze de oude prijzen zonder korting accepteren.
(Heb dus niet op de kleine lettertjes gelet.)
PietjeBeekman

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vreemd. In de link zie ik dat gratis verhogen moet kunnen. En als de tarieven zijn zoals in die link met foto neem ik aan dat ze daar op aanpassen.
Maar zoals je al schreef zal dat wel voor nieuwe klanten zijn.

Hoe lang heb je al een abo bij VF?
MirandaH65

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voorheen kon je altijd je abo tussentijds omzetten als je naar een hoger maandbedrag ging. Maar uit bovenstaande begrijp ik dat dit niet meer kan? Vreemd! Niet erg klantvriendelijk. Misschien toch maar naar T-Mobile overstappen ....
ErikZwolle
topicstarter
Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ben al klant sinds de eerste GSM's er waren.
Voel me nu niet meer serieus genomen en voel me ook zeer onmachtig.
Ik dacht iedereen een ophoging te doen qua datapakket. Meer data voor ons thuis en meer geld voor VF. Maar VF wil er niet aan. Alleen tegen de kosten die er al waren.

Helaas moet ik nog even, maar als het abo erop zit dan zoek ik een ander. Tegenwoordig is er geen slechte provider meer.
ErikZwolle
topicstarter
Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Het kan wel Miranda, maar dan tegen de oude geldende tarieven. Die nieuwe klanten krijgen wel fikse korting (tot 50%), maar ik niet.
Anonymous
Niet van toepassing
Zodra je mag verlengen kun je ook gebruik maken van de desbetreffende kortingen die op dat moment lopen ErikZwolle
Anonymous
Niet van toepassing
En het abonnement tussentijds veranderen is niet hetzelfde als verlengen.
Eppiegrande

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dus dat betekent dat vaste klanten minder gewaardeerd worden dan nieuwe. Want ook de "verleng voordelen" zijn bij Vodafone niet anders dan het afsluiten van nieuwe abbo's.

Jammer dat Vodafone de vaste klanten niet een goed aanbieding doet.....
Paz

Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb precies eenzelfde probleem. Als vaste klant sta je gewoon aan de kant.
Ik wil graag in oktober een nieuwe iPhone met een abonnementverlenging, nu nog niet dus. Ik denk er over om naar Tele2 te gaan voor een maandelijks abonnement met veel meer data. Ik wil namelijk nu meer data. Ik zie dan later wel weer of ik terugkom.
Anonymous
Niet van toepassing
Op het moment dat jullie verlengt hebben, waren er andere acties waar jullie gebruik van konden maken zoals bijvoorbeeld korting op het toestel, extra data etc. Daar kunnen deze klanten geen gebruik van maken. Onze acties veranderen om de zoveel tijd en gelden voor bestaande klanten (als ze kunnen verlengen) en nieuwe klanten. Op het moment dat jullie weer kunnen verlengen zijn er waarschijnlijk weer andere acties waar de klanten die nu verlengt hebben, geen gebruik van kunnen maken.
kobus1960

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik loop (postdatum) ook tegen dit probleem aan, zelfs na contact met helpdesk.
Men is niet bereidt bestaande klanten aan (betaalde) dataverhoging te helpen.
Zoals al gezegd, providers genoeg, ook voor mij, na ruim 25 jaar Vodafone (en voorgangers).
Zelfs met de verdubbeling, ik heb ook alle Ziggo producten, blijft Vodafone duur.
Volgende abbo wordt simonly én maandeljks opzegbaar, én hoogstwaarschijnlijk
geen Vodafone.

Net mail van Vodafone, korting 2e toestel op zelfde adres..............
Is er al jaren, nooit geen korting op gekregen, slecht geinformeerd ook nog.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic