Pien-

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Update whatsapp

Hoi mensen.. Sinds de nieuwe update van whatsapp kan ik de last seen bij mensen nie meer zien. Zij zien dat ook niet meer bij mij.. Pas als mijn contacten online zijn of ik zelf online ben zie ik de online status. Zodra ik de app verlaat of mijn contacten de app verlaten zie ik niets meer. Alsof ik geblokkeerd ben en zelf mensen blokkeer.. Ik heb whatsapp verschillende keren opnieuw geïnstalleerd. Telefoon ook terug gezet naar de fabrieksinstellingen.. Zover ikweet staan de instellingen goed.. Weet iemand wat ik moet doen??
6 Reacties 6
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey Pien,
 
Ik zou even proberen met WhatsApp Support te contacteren (http://www.whatsapp.com/contact/). Ik en andere mensen (denk ik) kunnen je hierover geen duidelijk antwoord over geven. Graag zou ik zelf wel nog willen weten (puur uit nieuwsgierigheid) wat het antwoord hierop is =D
 
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf
Xusander

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat komt omdat je als gebruiker het 'last seen' gedeelte kunt blokkeren. Hier is dus niks aan te doen.

Sommige mensen willen nou eenmaal niet altijd dat iedereen ziet wanneer je online bent geweest.

Groet,
Sander
Xusander

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dit vind je trouwens bij: instellingen -> chatinstellingen -> geavanceerd -> laats gezien
Patrick1101

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Betse Pien,

Op de website. www.dehoewerkthetwebsite.nl staat een uitleg over Whatsapp. Ook hoe je "last seen" aan en uit kan zetten.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @Pien ,

Aangezien je bericht geplaatst is via een apple apparaat, vermoed ik dat het hier om gaan.
Vroeger kon je inderdaad zien wanneer iemand voor het laatst online geweest is. Apple heeft een update door gevoerd die gebruikers de mogelijkheid bied, dit uit te zetten.
Als je dit uit wilt zetten, meld dan even wat voor toestel je hebt, dan kan daarvoor een uitgebreide handleiding gegeven worden.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Handige site @Patrick1101 ! Thanks
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic