RedNL

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Update met kid-stand daarna battery probleem

Na laatste update met kid stand, een wakelock actief. Snachts weggelegd met 100% Battery, smorgens opstaan nog 50%. Niets veranderd aan de gsm, niets geinstallerd. Gaat om galaxy s4. Gsam battery geeft alleen aan waar die zit en niet welke het is. Is een reset naar fabrieks instellingen echt de enige oplossing?
5 Reacties 5
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Misschien helpt een wakelock detector om de boosdoener op te sporen. Je vindt er vast een paar via Google Play.
RedNL
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Daar ik net voor de update een simkaart met nfc geinstalleerd had, is het mij niet opgevallen dat hij de boosdoener is. Na verschillende resets en 1 andere rom zonder te rooten, nog steeds hetzelfde probleem. Vandaag bij vodafone toch maar een andere simkaart gevraagd om het uit te proberen. Ja hij is weer helemaal de oude.

NFC Simkaart doet wat met het toestel ook al staat je NFC op het toestel uit. Onder battery was te zien dat het toestel wakker bleef.
Is dat bekend bij vodafone?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@RedNL

Nee, dat is bij ons eigenlijk niet bekend. Mocht je nog eens in de winkel komen kun je wellicht eens vragen of ze een andere NFC-Simkaart in je toestel kunnen testen. Op die manier kunnen we in ieder geval testen of het echt aan die simkaart heeft gelegen of dat het aan de NFC-Simkaarten in het algemeen ligt.
RedNL
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem was dat mijn toestel pulserend wakker bleef en met 1 dag, na nagenoeg niets doen, battery bijna leeg. Ik zal er verder nog niets mee doen en weer een NFC simkaart laten proberen. Je ziet namelijk gelijk verschil.
Laat de vodafone winkel wel even op het forum kijken dat u dat voorsteld.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Ik kom even hiertussen helaas staat de nieuwste versie op de Galaxy S4 niet om de beste update die is gebracht hieruit blijkt dat er enkele batterij bugs zijn helaas.

Zowel branded als unbranded.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic