DINICO

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Update a7 Samsung

Er is eindelijk een update van de a7 Galaxy. Kan ik deze ook gebruiken of zitten er weer bugs in.
Hoor graag,

Dinico
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi DINICO
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als Vodafone een update uitbrengt dan ken je deze op je toestel downloaden. Wil je zeker zijn dat daar geen bugs in zitten dan is het altijd raadzaam om even te wachten tot meerdere mensen deze update hebben geïnstalleerd (tenminste, dat is mijn ervaring met apple).

Heb je een branded of een unbranded toestel?
Bij een unbranded toestel gaat de update via de fabrikant.

Heb je een branded toestel dan gaat dit op de volgende manier. Google rolt de beveiligingsupdates uit en verstuurt deze naar de fabrikant. De fabrikant pas hem aan met de schil die zij hebben. Vervolgens wordt deze doorgestuurd naar de provider. De provider (in dit geval ons) passen hem aan en testen hem, zodat het werkt met onze apps en software. Vervolgens wordt deze terug gestuurd naar de fabrikant zodat deze hem alsnog kan uitrollen. Hier gaat dan ook even overheen.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi DINICO
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als Vodafone een update uitbrengt dan ken je deze op je toestel downloaden. Wil je zeker zijn dat daar geen bugs in zitten dan is het altijd raadzaam om even te wachten tot meerdere mensen deze update hebben geïnstalleerd (tenminste, dat is mijn ervaring met apple).

Heb je een branded of een unbranded toestel?
Bij een unbranded toestel gaat de update via de fabrikant.

Heb je een branded toestel dan gaat dit op de volgende manier. Google rolt de beveiligingsupdates uit en verstuurt deze naar de fabrikant. De fabrikant pas hem aan met de schil die zij hebben. Vervolgens wordt deze doorgestuurd naar de provider. De provider (in dit geval ons) passen hem aan en testen hem, zodat het werkt met onze apps en software. Vervolgens wordt deze terug gestuurd naar de fabrikant zodat deze hem alsnog kan uitrollen. Hier gaat dan ook even overheen.

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over DINICO?
DINICO
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik weet niet of ik een branded of een unbranded exemplaar heb. Ik heb de telefoon via Vodafone, en mijn toestel geeft aan dat er een update beschikbaar is zo dus 🙂
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Nou, als die beschikbaar is dan zou ik hem gewoon downloaden.
Twijfel je, dan moet je even wachten. Maar waarom deze twijfel, als de update klaar staat dan is die 9 van de 10x gewoon goed om te gebruiken. Anders zou Vodafone deze ook niet vrij geven 😉
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi DINICO ,

Je kunt checken of je een branded of unbranded smartphone hebt :)!

Ga naar het belscherm en toets de combinatie *#1234# in. Je krijgt de CSC code te zien. Als in deze code VF staat dan gaat het om een branded versie.

Fijn weekend!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Is het gelukt met de tip van SamsungExpert DINICO ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic