Lamppie

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Update Windows Phone

Wanneer geeft Vodafone de update naar 7.8 nu eens vrij, duurt wel erg lang.
61 Reacties 61
José43

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Voor de Nokia lumia en sommige HTC's is deze al vrijgegeven vorige week. Ik las dat de windows software per fabrikant op een ander moment wordt uitgebracht. Welke telefoon heb jij dan? Vodafone is alleen in het spel als jij een vodafone phone hebt. Anders moet je bij de telefoonfabrikant zijn. Ik las dat hier: http://www.wp7.nl/27560/htc-en-de-windows-phone-7-8-update/ bij de reacties.

Adios,  José
Lamppie
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de Lumia 800 van Vodafone, is vaak bij Vodafone dat de updates als laatste komen. Erg vervelend.
stegwi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik vraag me ook af waneer hij uit komt. Navifirm. Is de server waar bedrijven hun brander updates vandaan halen. Oficiele server van Nokia namelijk. Ik ben ook al een week bezig te achterhalen waneer de update komt. Eerst Contact met vodafone gehad en gehoord we weten het niet. Toen naar Nokia gemaild. En hun vertelde als je een simvrije niet brander lumia hebt, je buiten zune ook navifirm en bij behoorend programma kon gebruiken. En nu komt het de oficiele update naar Windows 7.8 Vodafone branded nl editie staat al 3 weken op de server. Sterker nog Vodafone was het eerste bedrijf die de branded versie op de server heeft laten zetten. Dus mijn vraag waarom niet uit gegeven? Mijn toestel is een week oud heb hem om die reden gekocht. Moet ik hem nu echt gaan hacken. Om de nieuwste versie van Vodafone zelf erop te zetten?
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Kan de community manager misschien eens antwoord geven op de vraag wanneer nu Vodafone de update naar Windows 7.8 vrijgeeft voor de Lumia 800?
Voor de toestellen die niet door Vodafone geleverd zijn begrijp ik dat de update er al lang is.
Om up-to-date te zijn had ik misschien gbeter zelf een toestel kunen kopen ipv i.c. een Vodafone abonnement?
 
Graag reactie
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
deHond schreef:
Kan de community manager misschien eens antwoord geven op de vraag wanneer nu Vodafone de update naar Windows 7.8 vrijgeeft voor de Lumia 800?
Voor de toestellen die niet door Vodafone geleverd zijn begrijp ik dat de update er al lang is.
Om up-to-date te zijn had ik misschien gbeter zelf een toestel kunen kopen ipv i.c. een Vodafone abonnement?

Graag reactie
Hoi deHond, ik heb je vraag bij de desbetreffende afdeling/persoon neergelegd. Als er een antwoord komt zal ik deze direct plaatsen op het forum.
ForumVodafone

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Maurice,
Ik hou me ook aanbevolen om op de hoogte gehouden te worden.
Het is inderdaad erg vervelend dat het zolang duurt voordat Vodafone de update "vrijgeeft" voor gebruikers van de Lumia 800.
Groet,
Arnold
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé ForumVodafone,

Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Je gebruikersnaam is namelijk niet wenselijk.
djrhymes

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom staat er nog geen antwoord hier over de update of niet?
Zit er ook al even op de wachten
mariovandongen

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Waarom moet het zolang duren voordat jullie de update naar WP 7.8 voor de Nokia Lumia 800 vrijgeven? Met de vorige update was dit ook al zo. Mijn vrouw heeft de update al 3 weken op haar Nokia Lumia 800 staan...
 
Groetjes van een trouwe Vodafone klant.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik heb nogmaals om meer info gevraagd met betrekking tot de update. We hopen jullie snel wat meer duidelijkheid te kunnen geven!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Het antwoord op de vraag wanneer de update gaat komen heb ik zojuist gekregen.

Microsoft ervoor heeft gekozen om de roll-out van alle windows phone 7.8 updates stil te leggen. Dit betreft dus de roll-out in alle landen, en niet alleen voor Vodafone maar alle operators en alle softwares (branded en vanilla).

Helaas niet het antwoord waarop we gehoopt hadden maar het schept hopelijk wel duidelijkheid.

We moeten nog even geduld hebben dus.
ForumVodafone

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze naam was ook eigenlijk niet de bedoeling. Ik heb gekeken hoe ik hem als nog kan veranderen maar kon het zo gauw niet vinden. Moet ik mss een nieuwe aan maken?
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
ForumVodafone schreef:
Deze naam was ook eigenlijk niet de bedoeling. Ik heb gekeken hoe ik hem als nog kan veranderen maar kon het zo gauw niet vinden. Moet ik mss een nieuwe aan maken?
Nee dat is niet nodig. Je kunt de naam aanpassen bij je persoonlijke instellingen 🙂

davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Arina,
Dank voor je melding.
Vreemd overigens dat noch Microsoft noch Nokia hier iets over zeggen.
gr. Carel
fritsanalbers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hoop dat ze de update snel weer vrij geven, ik wil graag mijn Lumia 800 upgedate hebben naar 7.8.
Toch jammer dat Vodafone als grote organisatie daar zo (te) laat mee zijn.
Poing

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist de 7.8 update binnen gehaald, dus dat verhaal van het stil leggen snap ik ff niet.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dat is inderdaad apart, de laatste info die wij hadden was het bovenstaande. Het kan wel dat de update nog voor je klaar stond. Hoe heb je de update binnengehaald? Misschien dat anderen hetzelfde kunnen proberen. Geen garantie natuurlijk, maar niet geschoten is altijd mis toch?
Poing

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen Bas
 
Ik heb het eerst op een labtop geprobeerd met windows Vista en het programmaatje Seven eighter maar dat werkte niet. Toen dacht ik volgens mij moet je het doen met een machine waar windows 7 op draait. Dus dat ben ik gaan doen en toen kwamen de updates binnen. Toen ik klaar was heb ik de telefoon nog een keer aan de labtop gehangen en toen vond Zune zelfs nog een update. Ik had trouwens ook het gevoel dat er kleine bugjes in windows phone 7.5 zitten waardoor sommige telefoons niet met een melding komen dat er updates zijn.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dat zou zomaar kunnen. Thx!
Ik zou zeggen mensen: probeer het even op Poing's manier. Geen garantie, maar proberen is de moeite waard 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic