nickmansrob

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Update Huawei P8

Update: door

Hallo iedereen

Ik kocht laatst een Huawei telefoon, branded met Vodaphone. Ik heb echter de nieuwe EMUI update nog niet ontvangen (EMUI 4.0.3). Na een paar topics kwam ik erachter dat Vodaphone de updates eerst test en dan pas openbaar stelt. Nu wou ik even weten wanneer deze (ongeveer) uitkomt.

Alvast bedankt!
Nickmans Rob

Hallo iedereen

Ik kocht laatst een Huawei telefoon, branded met Vodaphone. Ik heb echter de nieuwe EMUI update nog niet ontvangen (EMUI 4.0.3). Na een paar topics kwam ik erachter dat Vodaphone de updates eerst test en dan pas openbaar stelt. Nu wou ik even weten wanneer deze (ongeveer) uitkomt.

Alvast bedankt!
Nickmans Rob

4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi nickmansrob,

Ik heb dit intern voor je nagevraagd. Zodra ik een reactie heb, zal ik deze in dit topic plaatsen.
nickmansrob
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt! Ik hier ook al een update gevonden, maar ik vrees dat mijn garantie dan vervalt.
Kuiken

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nickmansrob. Huawei is momenteel al bij EMUI 5.1. Zelf heb ik op de P8 lite 2017 Android 7.0 met EMUI 5.0 erop staan. Dit is wel een non branded toestel.
Overigens kom ik met zoeken niet verder dan P8 Android 6.0 + EMUI 4.0.
In een ander bericht las ik weer dat er verder geen updates meer komen vanwege een verouderde chip. Ook op de website van Huawei is EMUI 4.0 de laatste update.

nickmansrob
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kuiken Dat klopt, ik verwacht ook niet dat ik Android 7.0 binnenkrijg. Maar een vriend kreeg de 4.0.3 update, welke ik nog steeds niet heb. Op de site van Huawei zag ik ook al de 4.0 update maar ik weet niet of dit nu 4.0.1 of 4.0.3 is. Toch bedankt voor je reactie!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic