Justin23

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Update HTC One M8.

Vanaf volgende week wordt ik eigenaar van een HTC One M8. Aangezien mijn toestel Vodafone Branded is vraag ik mij af hoeveel tijd er tussen de updates van de Unbranded en de Vodafone Branded ongeveer zit?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Op maandag 16 Juni is mijn HTC ONE M8 smartphone automatisch ge-update naar de volgende versies:

  • Android-versie : 4.4.2
  • Software-nummer : 1.54.401.10
  • HTC SDK API- niveau : 6.17
  • HTC Sense-versie : 6.0
  • Voor alle versie-nummers geldt: hoe hoger, hoe recenter de update
Vergeet niet om de updates ALTIJD via een Wi-Fi-netwerk te laten verlopen met een uitstekend netwerk-signaal.

Succes !

Netwerker

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Justin23 ,

Dit is vaak moeilijk te zeggen bij elk toestel is dit verschillend namelijk, wat wel gewoon de bedoeling is dat je en toestel krijgt met de nieuwste versie die HTC los ook uitbrengt alleen met en geurtje Vodafone erbij ;).
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Op maandag 16 Juni is mijn HTC ONE M8 smartphone automatisch ge-update naar de volgende versies:

  • Android-versie : 4.4.2
  • Software-nummer : 1.54.401.10
  • HTC SDK API- niveau : 6.17
  • HTC Sense-versie : 6.0
  • Voor alle versie-nummers geldt: hoe hoger, hoe recenter de update
Vergeet niet om de updates ALTIJD via een Wi-Fi-netwerk te laten verlopen met een uitstekend netwerk-signaal.

Succes !

Netwerker
nickienick

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beste Netwerker,

Heb je een branded toestel of gewoon 1 zonder Vodafone lock, logo etc. / unbranded?
Ik kreeg maandag ook een update aangeboden vanuit Vodafone stond erin. Het was nodig het toestel te herstarten en hierna trof ik Vodafone Updates aan als app. Ben erg benieuwd wat deze update eventueel nog meer heeft ingestalleerd, aangepast of toegevoegd aan het toestel. Anders had de app immers ook vanuit de Play Store geinstalleerd kunnen worden denk ik.
nickienick

Gedreven Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Sinds een paar weken heb ik een HTC One M8.

Echter kreeg ik maandag de melding (net als een software update eruit ziet, dus niet in de Play Store) in mijn scherm dat er een update voor het toestel beschikbaar was vanuit de provider.
Verdere info stond er helaas niet bij, maar ik kon de update wel uitstellen of negeren. Na uitstellen bleef de update staan als te installeren. Na installatie was nodig het toestel te herstarten en hierna trof ik Vodafone Updates aan als app. Ben erg benieuwd wat deze update doet, geinstalleerd, aangepast of toegevoegd heeft aan het toestel. Anders had de app immers ook vanuit de Play Store geinstalleerd kunnen worden denk ik?

Uiteraard ben ik ook benieuwd of meer mensen deze update hebben ontvangen?
Chillaxx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nickienick schreef:
Sinds een paar weken heb ik een HTC One M8.

Echter kreeg ik maandag de melding (net als een software update eruit ziet, dus niet in de Play Store) in mijn scherm dat er een update voor het toestel beschikbaar was vanuit de provider.
Verdere info stond er helaas niet bij, maar ik kon de update wel uitstellen of negeren. Na uitstellen bleef de update staan als te installeren. Na installatie was nodig het toestel te herstarten en hierna trof ik Vodafone Updates aan als app. Ben erg benieuwd wat deze update doet, geinstalleerd, aangepast of toegevoegd heeft aan het toestel. Anders had de app immers ook vanuit de Play Store geinstalleerd kunnen worden denk ik?

Uiteraard ben ik ook benieuwd of meer mensen deze update hebben ontvangen?

Ik heb een Unbranded HTC ONe M8 en heb sinds geruime tijd via system updates een Personalisatie Update beschikbaar van Vodafone. Lijkt op precies hetzelfde. Onaangekondigd, geen informatie te vinden, in de winkel weten ze er ook niets vanaf, de update verteld niets over de inhoud?????????????

@Vodafone Hoe kom ik van deze update af. Wanneer is de update annuleer door op "NO" te drukken komt deze toch weer naar boven. Ik zit niet te wachten op onaangekondige systeem updates van Vodafone. Bovendien nu er een werkelijke systeem update van HTC aan zit te komen is dit behoorlijk irritant en ik vraag me zelfs af of het de "echte" systeem updates nu niet dwars zit????.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic