Emigrant

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Unlockcode simlock voor Nokia 2630

Beste Vodafone,

Een aantal jaar geleden heb ik een prepaid Nokia 2630 met simlock gekocht. Ik heb hem een paar jaar gebruikt en toen in de kast gelegd omdat ik een nieuwer model heb gekocht.

Inmiddels ben ik alweer een paar toestellen verder, maar ze zijn qua gebruik allemaal enorm tegengevallen. Geen enkel 'modern' toestel voldoet zo goed aan mijn eisen als mijn oude Nokia. Graag zou ik daarom nu mijn Nokia 2630 weer gaan gebruiken. Ik ben echter pas geleden verhuisd naar het buitenland en er is hier (nog) geen Vodafone.

Indien het niet tegen jullie regels is, zou ik graag de unlockcode willen hebben. Het IMEI-nummer is als volgt:
352068021590071

Het lukt mij helaas niet om jullie online formulier te gebruiken omdat ik mijn Nederlandse Vodafone simkaart tijdens de verhuizing kwijt ben geraakt en daarom niet meer over een Nederlands telefoonnummer beschik. Jullie online formulier accepteert mijn buitenlandse telefoonnummer niet omdat hij teveel cijfers bevat.

Bij voorbaat dank!

1 Reactie 1
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Hoi @Emigrant,

Bedankt voor de registratie op ons Forum!

Als het via de website niet mogelijk is om de unlockcode aan te vragen, kan de klantenservice dit ook voor je aanvragen. Neem daarvoor even contact met hun op. Via het Forum is dit helaas niet mogelijk omdat de vragen die hier gesteld worden door andere forumleden te beantwoorden moeten zijn. Omdat we voor deze vraag je gegevens nodig hebben, gaat dat niet. Ik zal het het topic nu dan ook sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic