Hellen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Unlockcode Nokia C3

Hallo, ik zou heel graag de unlockcode willen aanvragen voor mijn oude Nokia C3.
Het was een prepaidtoestel en is nu ouder als 2 jaar en is een oud nummer.
Heb een nieuw toestel gekregen met mijn oude nummer en heb dat nummer laten blokkeren en heb een nieuw nummer gekregen.
Dus kan ik geen unlockcode aanvragen voor mijn oude nummer omdat ik geen sms kan ontvangen.
Kan alleen via mijn nieuwe nummer maar daar ben ik unlockcode voor nodig.
Via de telefonische klantenservice kom ik niet verder dan het menu en daar zit geen optie bij om de unlockcode aan te vragen.
 
Wie kan mij helpen ?
 
Alvast bedankt, groetjes Hellen
 
 
3 Reacties 3
Blizz

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes
Hey Hellen,
 
Normaal gesproken zit ik hier niet, omdat Nokia niet echt iets ...is voor mij, maar ik heb het voor je nagekeken en gegoolged: http://www.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/toestel_instellen/unlockcode_aanvragen/
 
Grzz
 
Blizz
Hellen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Blizz,
 
Dank je voor je antwoord, maar ben iets belangrijks vergeten te vermelden.
Deze telefoon heb ik bij een oud nummer gekregen, heb ondertussen een nieuw toestel met nieuw nummer gekregen.
Dus aanvragen op mijn oude nummer lukt niet want die is geblokkeerd en alleen op dat nummer kan een sms verstuurd worden voor de unlockcode.
Op mijn nieuwe nummer niet want ik heb voor deze geen unlockcode nodig want deze is simlockvrij.
Snap je het een beetje ? Het is nogal omslachtig, ik weet het ...
Maar ik kan via Klantenservice niet iemand aan de lijn krijgen die me verder kan helpen.
Ik kom niet verder als de menu's en daar krijg ik niemand aan de lijn.
 
In ieder geval ... super dat je me wilde helpen.
 
Heb mijn vraag aangepast zodat het duidelijker is wat ik bedoel en antwoord op zoek.
 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hoi Hellen,
 
probeer het even via 1200 en dan optie 9. Je betaalt dan 45 cent per gesprek en krijg je sneller een medewerker aan de lijn.
 
Ik hoop dat je hiermee geholpen bent.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic