SanderH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Unlock Simkaart lukt niet

Ik heb een oud vodafone toestel ( lg renoir) die ik in het buitenland wil gebruiken.
Ik heb de nieuwe simkaart in het toestel gedaan en de procedure gevolgd zoals deze staat beschreven.

Echter na het invoeren van de gekregen code blijf ik de melding krijgen dat deze incorrect is.
De code kan 10 keer fout worden ingevoerd en dan wordt de telefoon permanent geblokkeerd.
Momenteel zit ik op 8 keer foutief... terwijl ik 100% zeker ben dat ik de gekregen code goed heb ingevoerd.

Even langs komen in de winkel werkt niet want momenteel zit ik aan de andere kant van de wereld.. dus even bellen zit er ook niet in.

Graag zou ik van iemand een bruikbare tip kunnen gebruiken wat ik misschien fout doe..
Snel antwoord zou fantastisch zijn,,, anders ben ik gedwongen morgen een nieuwe telefoon te gaan kopen omdat de gekregen code dus blijkbaar niet werkt.

alvast bedankt!
3 Reacties 3
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @SanderH
Oeps dat gaat niet helemaal lekker. Ik zie dat er nog geen andere forum gebruiker heeft gereageerd. Hopelijk heb je toestel nog. Ik adviseer om op de mail te reageren waarin de code stond. Dan kan een collega van onze unlock afdeling met je mee kijken. Via het forum gaat dit helaas niet.

Succes, Per
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic