Beste Cecilia,
Je verzocht om te controleren of zich het probleem nog steeds voordeed, ik gaf toen aan dat ik eea in het weekend weer zou proberen omdat ik dan op een lokatie was waar geen wifi was. Ik had het idee dat het daar verband mee had.
Echter gisteravond 14 April wifi uitgeschakeld op het huisadres en veel verbruikers (ziggo go) aangezet om in een korte periode 5 Gb op te maken.
ik heb zowel de app als de widget geinstalleerd
En wat blijkt probleem is nog steeds hetzelfde op het moment dat er aangevuld moet worden na verbruik van 5 gb is het einde oefening met internet
ik heb chronologisch bijgehouden wat er zich afspeelde en welke gegegevens en foutmeldingen er gebeurden.
Overzicht
ik kreeg geen sms melding van 80% van mijn dagtegoed van 5 Gb
19,27 uur -19.48 uur App geeft verbruik aan en ik heb nog op 64 Mb van 5 Gb volgens de App Regelmatig geupdated maar blijft op 64 mb hangen
19.51 uur sms melding 80% van je 1 Gb ( dat is de 1 gb die automatisch word geupdate de eerste keer.
19,54 uur App geeft nog steed 64mb van 5 Gb aan
20.16 Melding er is iets stuk Probeer het later nog een keer.
20.17 uur App geeft 0 mb van 1 Gb aan en ik zie rode button aanvullen tot 1 Gb. Rode button blijft heel lang licht rood
201.18 Melding je extra Gb is nu aangevuld
20.19 uur app geeft 1.00 gb van 1 Gb aan en ik heb weer verbinding
20,34 uur app geeft aan dat ik 577 mb van 1 gb verbruikt hebt en ik gebruik rode button om weer 1 gb te verhogen
20..35 ophogen werkt weer niet
20.42 Widget geeft aan 5.77 gebruikt van 1 Gb ( widget en app lopen niet sychroom)
20.47 app verbruik 577 mb van 1 gb maar blijft nog steeds hangen
21.01 Widget is nu zwart ipv van rood en geeft 577 mb van 1 gb aan.
21.02 app geeft 1016 mb van 1.00 Gb per dag aan.
Laatste 2 weken zie ik regelmatig dat er meer staan dan 5 GB bvb 5008 van 5 Gb en is het vakje zwart ipv rood
21.04 widget geeft 1016 /1.00 Gb aan in zwart vlak Maar geen internet of zeer zeer traag
21.14 nog steeds werkt niets
21.36 app geeft aan 1016 mb van 1 Gb
21.37 aangevuld tot 1 gb geeft app aan
21.39 nog steeds werkt niets
Toen zijn we er maar mee gestopt na 2 uur proberen.
Dit is mijn reactie zoals Vodafone mij gevraagd heeft, nu hoor ik graag reactie van jullie
als je screenshots wil van alle momenten dan stuur ik ze graag op.