devrimds

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Unieke actiecode

Goedemorgen, tijdens het verlengen van mij abonnement en s9 kon ik gebruik maken van de harman kadon speaker actie, maar geen code ontvangen. Wanneer kan ik deze verwachten? Reeds gebeld maar geen duidelijk antwoord mogen ontvangen
6 Reacties 6
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi devrimds,

Heb je een e-mail ontvangen hierover?
Ik raad je aan om even contact op te nemen met de klantenservice via Facebook of Twitter, dan helpen mij collega's je graag verder.
Malou91

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen,

Bij mij hetzelfde verhaal, ik kon verlengen, heb ik zaterdag gedaan. Er stond een rode ballon naast dat als ik nu zou verlengen ik een gratis speaker zou krijgen. Ik kon m zelfs reserveren, maar als ik daarop drukte liep de site vast. Dus niet gereserveerd, ik dacht; het zal wel goedkomen. Niet dus. Ik heb geen actiecode ontvangen en gisteren lang contact gehad via twitter met een medewerker, maar ik krijg nu dus geen gratis speaker, want de actie is allang voorbij was het antwoord... Mooie actie vodafone..
devrimds
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klopt ik voel.me ook bij de benen genomen en heb besloten de telefoon terug te sturen en mijn abonnement niet te verlengen bij vodafone...
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Als er al contact is geweest met de klantenservice kan ik via het Forum het antwoord helaas niet wijzigen. Het topic wordt binnenkort dan ook gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic