Robo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitvallen Iphone

Mijn iPhone is plots uitgevallen en niet meer aan de gang te krijgen. De batterij was nog voor ruim 70% vol dus daar kan het niet aan liggen. Heeft iemand dat ook meegemaakt en wat is er aan te doen? Of moet het toestel gerepareerd worden?
2 Reacties 2
julia

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Rob, Dit is mij ook overkomen na het beëindigen van een telefoongesprek. Scherm viel uit en er gebeurde niets meer. Ik ben er mee naar de Vodafone winkel gegaan en zij hebben het toestel opgestuurd naar een reparatiebedrijf. Er schijnt sprake te zijn van waterschade. Ik trek dit zeer in twijfel. Bovendien zijn er meer mensen met dit probleem. Ik verwijs naar het programma Kassa. Ik ben nog in onderhandelingen verwikkeld met de klantenservice.
ellen90

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn iPhone is plots uitgevallen en niet meer aan de gang te krijgen. De batterij was nog voor ruim 70% vol dus daar kan het niet aan liggen. Heeft iemand dat ook meegemaakt en wat is er aan te doen? Of moet het toestel gerepareerd worden?



heej robo, heb je al geprobeerd om de aan/uit knop en de menu knop tegelijkertijd voor 8 sec. vast te houden?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic