TaylorGuitars

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Uitslplitsing van zakelijke factuur per abonnement/mobiel nummer?

Wij zijn een zakelijke klant van Vodafone en hebben momenteel zeven nummers die elk op een eigen cost center dienen te worden geboekt. In het verleden konden we deze uitsplitsing terugvinden op de zeer uitgebreide factuur. Nu is de factuur twee pagina's en ontbreekt detailinformatie. Om nu de rekening toe te rekenen, ga ik nu naar MyVodafone om vervolgens de overzichten per mobiel nummer op te vragen en daarna deze bedragen om te rekenen naar bedragen exclusief BTW. Ik kan niet geloven dat dit het enige proces is wat beschikbaar is voor de zakelijke markt, Hoe kan ik deze specificatie eenvoudig uit MyVodafone afleiden?
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 731Likes

Beste Taylor, aangezien we privégegevens nodig hebben om dit voor je na te kunnen kijken raad ik je aan om hierover contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice via 1201/1200. Daar kunnen ze dit verder voor je nakijken.
Kyra
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 48Likes

Ik hoop dat het inmiddels gelukt is contact op te nemen met de klantenservice. Omdat we je via deze weg niet kunnen helpen zal ik het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone