Jassy schreef:
Vodafone heeft op een behoorlijk aantal locaties nu ook EDGE aangezet, wat ik een zeer goede en lovenswaardige zet vind.
*knip*
Is de uitrol van EDGE onderdeel van het Fast Forward project?
Ik hoop dat ik antwoord van jullie krijg! Alvast bedankt.
Hoi Jassy, dat is een hele goede vraag. Op dit moment bieden we inderdaad op zoveel mogelijk plekken al EDGE aan en de stap in Fast Forward waar we nu in zitten gaat vooral om het verbeteren van de bestaande infrastructuur en dekking. Of EDGE nog op meer plekken beschikbaar wordt durf ik je niet direct te zeggen. Ik ga dat hier intern voor je navragen en ik kom er zo snel mogelijk op terug! Had je trouwens
dit topic al eens bekeken? Het antwoord op je specifieke vraag staat er niet in, maar het geeft wel een behoorlijke goed beeld van het algemene doel van het Fast Forward programma
@Roos; als je geen bereik hebt is dat natuurlijk erg lastig, maar jouw vraag is wat specifieker dan die van Jassy volgens mij. Voor "geen bereik" kunnen heel veel verschillende redenen zijn. Heb je al eens een topic aangemaakt met je vraag (wat is precies het probleem is, op één postcode of in heel Nederland, waar merk je het wel en niet, merk je het op 2G of 3G, etc)? Of nog beter, het direct aan de klantenservice gevraagd? Die kunnen ook even naar je nummer kijken namelijk.