SGR

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitleg rekening extra kosten

Op mijn rekening krijg ik alleen een eind bedrag te zien maar geen uitleg waar de extra kosten vandaan komen. Hoe zou ik dat ook kunnen zien en vooral waar?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Dan adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone of via een chat met een medewerker te spreken van Vodafone. Je kan ook een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook en vragen wat er aan de hand is. Deze mensen kunnen je daar verder mee helpen.

Succes in ieder geval want via de community kan niemand je helpen omdat dit een klanten helpt klanten community is en we met z'n alle niet in het systeem kunnen duiken 🙂

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi SGR
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Via My Vodafone kan je je rekening downloaden en inkijken. Daarom krijg je dan alle informatie van je rekening. Klik na het inloggen op Rekeningen en dan zie je openstaande rekening. Als je daarop klikt dan kan je daarna inzien wat en waarvoor de kosten zijn.
SGR
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Energieboy,

Dankjewel voor je bericht. Dat is juist het probleem. Ik krijg bij het inzien van mij rekening slechts 1 pagina met daarop abonnement kosten en kosten buiten tegoed..verder geen info.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Dan adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone of via een chat met een medewerker te spreken van Vodafone. Je kan ook een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook en vragen wat er aan de hand is. Deze mensen kunnen je daar verder mee helpen.

Succes in ieder geval want via de community kan niemand je helpen omdat dit een klanten helpt klanten community is en we met z'n alle niet in het systeem kunnen duiken 🙂
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic