SamsungUser

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitgaande oproep geblokkeerd

Dag,

Mijn uitgaande oproep is geblokkeerd en ik kan het niet deblokkeren via My Vodafone. Ik heb geen betalingsachterstand. Mijn klantnummer is 370483960. Ik moet wel even melden dat ik betalingsachterstand had, maar dat is inmdidels al betaald.

mvg,

Vodafone klant
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@SamsungUser,

Wanneer had je een betalingsachterstand en wanneer heb je het overgemaakt? Kun je wel gebeld worden en internetten?
Neem even contact op met de klantenservice. Zij kunnen zien of de betaling binnen is en de blokkade eraf halen. Laat me even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Aanvullend op het correcte antwoord van @stevied86 :

Leen een mobiele telefoon van iemand anders. En bel daarmee naar de Vodafone Klantenservice op telefoonnummer 0900-0940
Via een bedrade telefoonlijn kan dat nummer natuurlijk ook worden gebeld.

Houd de volgende gegevens onder handbereik:
* Je klantnummer
* Het bank-afschrift waaruit blijkt dat je hebt betaald aan Vodafone
* De datum waarop je hebt betaald aan Vodafone
* Het betalingskenmerk
* Je geboortedatum
* Laatste vier cijfers van jouw bankrekeningnummer dat bij Vodafone bekend is
* Je adres-gegevens (straat, huisnummer, postcode, woonplaats)

Dan wordt je na uitgebreide controle snel weer aangesloten op het Netwerk van Vodafone.

Hierbij het dringende verzoek om voortaan GEEN individuele problemen / issues meer te posten op dit openbare Forum. Dit Vodafone Forum is een Community voor en door Vodafone klanten. En Vodafone klanten hebben GEEN inzage in de systemen van Vodafone !!! Lees de nieuwe Huisregels en de nieuwe Forum-regels aandachtig door !


Succes!

Netwerker
SamsungUser
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag mensen,

Ik heb het via IDEAL via My vodafone betaald. De blokkade zou dus eigenlijk automatisch opgeheven moeten worden.

Ik kan niet gebeld worden en ook niet internetten.

Dag,

Anonymous
Niet van toepassing
Hey @SamsungUser,

Wanneer heb je de betaling gedaan?
Het is namelijk zo dat er 2 tot 3 dagen overheen gaan voordat de betaling binnen is bij Vodafone. Daarna moet het nog verwerkt worden en wordt de blokkade eraf gehaald. Dit zal nooit direct worden gedaan omdat het gewoonweg nog niet binnen is.

Groetjes stevied86
*moderator edit: tag gefixt*
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
- topic gesloten - antwoord is gegeven, verder is er geen mogelijkheid meer tot discussie over dit onderwerp.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic