Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Vodafone Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
haiko

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Uitgaande mail en onjuiste gebruikersnaam of wachtwoord

Halo,

Vandaag nieuwe S3 opgepikt en alles opnieuw ingesteld alleen uitgaande mail wil niet lukken.

De server is: authsmtp.vodafone.nl

Gebruikersnaam en wachtwoord zijn de inlog van My Vodafone
Dus mail06 enz 

Serverpoort: 465
SSL: aangevinkt 

en krijg elke keer melding onjuiste gebruikersnaam of wachtwoord 

Maar ben met dezelfde gegevens net wel ingelogd op my vodafone....
4 Reacties 4
haiko
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
oh ja heb ook ww opnieuw ingesteld voor My Vodafone maar heeft ook niet geholpen.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Haiko, welkom op het forum!

Waarschijnlijk is het je gebruikersnaam. Heb je ooit je@vodafone.nl e-mailadres gebruikt? Je gebruikersnaam is het gedeelte voor@vodafone.nl. Niet veel mensen gebruiken dat adres nog en daarom staat het in de meeste gevallen ingesteld als mail06xxxxxxxx@vodafone.nl
Dan is je gebruikersnaam dus mail06etc.

Heb je ooit het mailadres ingesteld als bv peter@vodafone.nl, dan is peter je gebruikersnaam. Ik denk dat jij zo'n gebruikersnaam hebt.

Mocht je die niet meer weten, dan neem even contact op met de klantenservice of via twitter/facebook. Dan zoeken we die gebruikersnaam voor je op.
Jhfveldhuis

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dezelfde problemen. Kan mail niet versturen en met dezelfde gegevens wel inloggen op my vodafone.
Kun je helpen?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
@Jhfveldhuis

Graag je berichtje in 1 topic zetten niet in meerdere. Ik heb zojuist in het andere topic geantwoord: http://forum.vodafone.nl/t5/Apple/Problemen-met-email-verzenden-op-mijn-iphone-5/m-p/158809/highligh...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic