haiko

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Uitgaande mail en onjuiste gebruikersnaam of wachtwoord

Halo,
 
Vandaag nieuwe S3 opgepikt en alles opnieuw ingesteld alleen uitgaande mail wil niet lukken.
 
De server is: authsmtp.vodafone.nl
 
Gebruikersnaam en wachtwoord zijn de inlog van My Vodafone
Dus mail06 enz 
 
Serverpoort: 465
SSL: aangevinkt 
 
en krijg elke keer melding onjuiste gebruikersnaam of wachtwoord 
 
Maar ben met dezelfde gegevens net wel ingelogd op my vodafone....
4 Reacties 4
haiko
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
oh ja heb ook ww opnieuw ingesteld voor My Vodafone maar heeft ook niet geholpen.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Haiko, welkom op het forum!

Waarschijnlijk is het je gebruikersnaam. Heb je ooit je@vodafone.nl e-mailadres gebruikt? Je gebruikersnaam is het gedeelte voor@vodafone.nl. Niet veel mensen gebruiken dat adres nog en daarom staat het in de meeste gevallen ingesteld als mail06xxxxxxxx@vodafone.nl
Dan is je gebruikersnaam dus mail06etc.

Heb je ooit het mailadres ingesteld als bv peter@vodafone.nl, dan is peter je gebruikersnaam. Ik denk dat jij zo'n gebruikersnaam hebt.

Mocht je die niet meer weten, dan neem even contact op met de klantenservice of via twitter/facebook. Dan zoeken we die gebruikersnaam voor je op.
Jhfveldhuis

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dezelfde problemen. Kan mail niet versturen en met dezelfde gegevens wel inloggen op my vodafone.
Kun je helpen?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
@Jhfveldhuis

Graag je berichtje in 1 topic zetten niet in meerdere. Ik heb zojuist in het andere topic geantwoord: http://forum.vodafone.nl/t5/Apple/Problemen-met-email-verzenden-op-mijn-iphone-5/m-p/158809/highligh...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic