svanderpijl

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitermate teleurstellende service Vodafonepartner Dynalogic

Beste vodafone forum mensen,

Hierbij wil ik mijn bijzonder grote irritatie uiten over Dynalogic.
In maart heb ik in een Vodafone winkel een Red abonnement afgesloten waarbij ik een iphone 4 kreeg. Omdat ik al een iphone 5 had gebruikte ik de iphone 4 als reserve , toen mijn iphone 5 defect ging, besloot,ik dus de iphone 4 te gebruiken die ik bij mijn abonnement kreeg....dacht ik, fout want deze iphone bleek een gerefurbisde ( hoop dat ik het goed schrijf ) uit Zweden te zijn, erg vreemd dat je een tweedehands krijgt die nieuw verpakt is, in een doosje welke was ingeseald als nieuw, op de doos stond een heel ander imei nummer als de iphone 4 op de simtree had staan, erg vervelend maar kan gebeuren..... Na wat getouwtrek tussen Alle partijen kreeg ik een nieuwe iphone 4.............. Erg goed geregeld.....tot nu.

Want de vervangende / nieuwe iphone 4 heeft exact dezelfde kwaal als de eerste, na wat gegoogle op de term die in het scherm verschijnt kan je opmaken dat het hier om een telefoon uit Amerika gaat.
DynaLogic / Vodafone verwittigd ( erg jammer dat Vodafone het niet zelf oploste maar me doorverwees naar bovengenoemd drama) gaf Dynalogic middels een mail toe dat er iets fout was gegaan en dat ze overgingen op gratis reparatie en of ik een telefoonnummer wilde bellen.....en toen begon de ellende.
Toen ik het keuze menu af had geluisterd moest ik mijn imei nummer in tikken......na dit maar liefst 4x gedaan te hebben en dus ook 4x geweigerd te hebben kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die vervolgens de haak erop gooide ?????????????.....ergernis ten top!!...maarja de aanhouder wint....na een half uur verder kreeg ik eindelijk een telefoniste aan de lijn die mij te woord stond, wist ze mij te vertellen dat zij mij niet verder kon helpen en dat ik de afhaalafspraak alleen via de spraakcomputer kon maken .....nog meer ergernis...waar is in vredergodsnaam de klantvriendelijkheid ?...toen ik zei dat ik dan weer het bovengenoemde traject af moest leggen garandeerde ze mij dat dit niet zo was ( heet geloof ik " onder valse voorwendselen"!!) kreeg ik toch weer die verrekte computer die weer na 2x mijn 13 delige imei nummer weigerde......en jongens vinden jullie het dan gek dat ik mijn geduld verlies?
Ik snap niet dat Vodafone met zo'n erbarmelijk slechte organisatie in zee durf te gaan , zit nu al de hele week zonder zonder fatsoenlijke telefoon terwijl ik betaal voor een vervangend toestel! ....nee ik moet het zelf allemaal regelen maar ik kan niks regelen omdat er niemand opneemt.
Ik heb tegen Dynalogic gezegd dat ze mij morgen (vrijdag 7-2 ) voor 11 uur terugbelt want anders beroep ik mij om het consumentenrecht en stap ik zo naar mijn advocaat.....tis godgeklaagd dat ik na 1 uur bellen nog niks geregeld heb.....ben al bijna 5 maanden bezig met deze iphone ...schandalig is het.
Dus lieve mensen van dit Vodafone forum.......misschien dat jullie iets zouden kunnen beginnen?
2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo S.J. van der Pijl,

Ik kan niets beginnen. Dat zul je zelf moeten doen. Wel kan ik je goed adviseren.

In het topic "zeer hoge rekening" van topic starter "Stefandeb" heb ik in berichtnummer 35 uitgebreid beschreven hoe je een klacht kunt indienen bij Vodafone met betrekking tot jouw refurbished iPhone.

Weblink: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-andere-Abonnementen/Zeer-hoge-rekening/td-p/123838

Met het opvolgen van dat advies kun jij verder komen in de richting van een oplossing voor jouw probleem.
Ik adviseer je om niet meer te bellen. Dat heeft geen zin. Klantenservice medewerkers hebben (helaas) niet de bevoegdheid om jou een klantvriendelijke oplossing te bieden. En zullen jou voortdurend van DynaLogic naar Vodafone en weer naar DynaLogic verwijzen.

Naast alle adviezen die ik (Netwerker) aan StefandeB heb gegeven, geef ik jou als extra adviezen mee:
*) Eis in je klachtenbrief een gloednieuwe, Nederlandse, Apple iPhone 4
*) Eis tenminste €50,00 aan compensatie voor alle telefoonkosten en portokosten en energie die je tot nu toe in deze zaak hebt moeten steken
*) Overweeg of je je klacht ook gaat posten op het Forum van Tros Radar. Zoals je zult zien zijn er veel meer klachten over de combinatie: Vodafone / DynaLogic / DynaFix
*) Overweeg of je je klacht ook aanhangig gaat maken bij de Autoriteit Consument en Markten
( website: https://www.acm.nl/nl/ )

Jij hebt recht op een gloednieuwe, Nederlandse Apple iPhone 4.
Nu moet je nog 'strijden' om dat Recht te krijgen.

Met mijn adviezen moet dat wel lukken 😉

Succes !

Netwerker
svanderpijl
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je voor je advies, ga hiermee aan de gang.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic