Hallo S.J. van der Pijl,
Ik kan niets beginnen. Dat zul je zelf moeten doen. Wel kan ik je goed adviseren.
In het topic "zeer hoge rekening" van topic starter "Stefandeb" heb ik in berichtnummer 35 uitgebreid beschreven hoe je een klacht kunt indienen bij Vodafone met betrekking tot jouw
refurbished iPhone. Weblink:
http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-andere-Abonnementen/Zeer-hoge-rekening/td-p/123838 Met het opvolgen van dat advies kun jij verder komen in de richting van een oplossing voor jouw probleem.
Ik adviseer je om niet meer te bellen. Dat heeft geen zin. Klantenservice medewerkers hebben (helaas) niet de bevoegdheid om jou een klantvriendelijke oplossing te bieden. En zullen jou voortdurend van DynaLogic naar Vodafone en weer naar DynaLogic verwijzen.
Naast alle adviezen die ik (Netwerker) aan StefandeB heb gegeven, geef ik jou als extra adviezen mee:
*) Eis in je klachtenbrief een gloednieuwe, Nederlandse, Apple iPhone 4
*) Eis tenminste €50,00 aan compensatie voor alle telefoonkosten en portokosten en energie die je tot nu toe in deze zaak hebt moeten steken
*) Overweeg of je je klacht ook gaat posten op het Forum van Tros Radar. Zoals je zult zien zijn er veel meer klachten over de combinatie:
Vodafone / DynaLogic / DynaFix*) Overweeg of je je klacht ook aanhangig gaat maken bij de Autoriteit Consument en Markten
( website:
https://www.acm.nl/nl/ )
Jij hebt recht op een gloednieuwe, Nederlandse Apple iPhone 4.
Nu moet je nog 'strijden' om dat Recht te krijgen.
Met mijn adviezen moet dat wel lukken
😉 Succes !
Netwerker