Totalrecall

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Uitermate slecht bereik binnenshuis + buitenshuis op postcode 8433LD

Ik ben sinds een half jaar zakelijk overgestapt van KPN naar Vodafone en ik heb er wat het netwerk betreft erg veel spijt van.

Ik heb m'n kantoor aan huis in het postcode gebied 8433LD. Binnen kan ik niet eens bellen en buiten ook geen 3G en erg matig GPRS bereik. Ik kan geen enkel goed gesprek voeren aangezien de verbinding tijdens een gesprek plots word verbroken.

Niet echt handig als je een directeur van een internationaal ruimtevaart bedrijf bent!!!

Ik betaal een behoorlijk bedrag voor mijn abbo per maand maar heb er niet veel aan. Echt schandalig!!
6 Reacties 6
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Totalrecall, ik kan me voorstellen dat je hier ontevreden over bent. Volgens mijn gegevens is zowel de GSM als UMTS dekking op die postcode overwegend afdoende. Ik kan je klachen dan ook niet direct verklaren.

Sinds wanneer merk je dit?
En is je contract (groot)zakelijk? De klantenservice kan wellicht iets voor je betekenen nav een onderzoek van deze postcode.
Totalrecall
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vanmorgen met de zakelijke klantensevice contact gehad. Die hebben reeds onderkent dat ik op mijn adres onvoldoende bereik heb op G2 en G3. dit terwijl de mast het wel zou moeten dekken. De technische dienst gaat het uitzoeken. En zou met mij contact opnemen.

Overigens viel tijdens het gesprek ook het gesprek weg terwijl ik buiten stond......

Ik hoop dat het snel is opgelost, want zo kan ik bedrijfsmatig niet echt op m'n mobiel werken!

Ik ben overigens vanaf januari bij Vodafone, toen was het bereik al niet geweldig, maar sinds een maand of twee echt heel slecht en onbruikbaar.
Totalrecall
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag weer door de technische dienst gebeld. Ze gaan het signaal boosten door een 3G repeater hier in huis te plaatsen.

Lijkt me een prima oplossing!

Als het geplaatst is zal ik dat hier nog even vermelden met de resultaten.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Totalrecall schreef:
Vandaag weer door de technische dienst gebeld. Ze gaan het signaal boosten door een 3G repeater hier in huis te plaatsen.

Lijkt me een prima oplossing!

Als het geplaatst is zal ik dat hier nog even vermelden met de resultaten.
Ah! SignaalPlus is in dat geval inderdaad heel handig. Dat is dus al afgesproken met onze technische dienst? Heb je het apparaat ook al besteld? Stuur ons inderdaad ook even een berichtje als de Femtocel is geplaatst en als je hierdoor verbetering merkt. Dan kunnen we dit ook aangeven in dit topic! 😄
Totalrecall
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik mag toch aannemen als de technische dienst hiervoor een ticket aanmaakt dat zij ook zorgen dat het SignaalPlus kastje naar mij toekomt.

Ik wacht dus even een paar dagen af, als ik dan nog niets gehoord heb zal ik maar weer even bellen. Zoals gezegt kan ik nu niet normaal bellen en zou ik zo snel mogelijk een oplossing voor dit probleem willen hebben!
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Als dat zo is afgesproken lijkt het me inderdaad dat je zelf niets hoeft te doen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic