TheoP

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

USB defect ?

Hallo
 
Mijn HTC one X laad wel op via de micro usb maar kan geen contact krijgen met de pc.
Ik heb meerdere kabels en pc's geprobeert maar er gebeurt niks, nieuwe drivers helpt ook niks.
De popup voor de keuze van diskdrive of sync manager ed. komt ook niet te voorschijn.
USB foutopsporing staat ook aan dus ik heb alles geprobeert en weet het niet meer.
Het was eerst wel goed dus ik ben bang dat het aan de hardware ligt van de HTC.
Zijn er meer die dit probleem hebben en een oplossing weten.
 
Groetjes ,
 
Theo
 
12 Reacties 12
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Theo,

Heb je de optie in de instellingen wel aan staan voor de pop-up?
Instellingen > verbinden met PC.

TheoP
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reactie.
Ja ik heb dat aanstaan , op diskdrive of op sync beide keren gebeurt er niks.
 
Groet , Theo
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
TheoP schreef:
Bedankt voor de reactie.
Ja ik heb dat aanstaan , op diskdrive of op sync beide keren gebeurt er niks.

Groet , Theo
Hoi Theo, misschien een idee om het te laten nakijken in de Vodafone winkel ?
TheoP
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik wacht nog even de JB update af en als het dan nog niet werkt dan moeten ze de telefoon maar opsturen.
 
Groet , Theo
Shurandy

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wat is er precies defect dan? heeft je computer/laptp de besturingsprogramma usb wel geinstalleerd ?
TheoP
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alles geprobeert maar niks helpt , JB update wil ook al niet , ga donderdag het toestel terug brengen naar de winkel dan moeten die het toestel maar opsturen.
Iedereen bedankt voor het meedenken.
 
Groet , Theo
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Jammer dat het niet heeft geholpen. Dan blijft inderdaad de winkel/reparatie over als optie. Succes!
TheoP
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
HTC is opgestuurd naar DYNAFIX en net bericht gehad dat ik bijna € 300 moet betalen , wat ik dus echt niet ga doen.
Er staat niet eens bij waarom het geen garantie is.
Wat een waardeloze garantie en wat een klote bedrijf dat dynafix , google maar eens , allemaal klachten.
Ik ben al jaren klant bij vodafone maar dat eindigd nu.
Als ik mijn htc terug wil hebben zonder reparatie dan moet ik ook nog € 36,60 onderzoeks kosten betalen wat mij niet verteld is.
Dat worden weer mails naar Radar en Kassa.
 
 
 
mhoppener

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een bekend probleem Met de HTC ONE X;
de service van HTC is waardeloos; dat kun je Vodafone niet kwalijk nemen. Wat wel kwalijk is, is dat de verkopers en zelfs techneuten bij Vodafone niet eerlijk zijn als je vragen over kwaliteit en veelvoorkomende problemen stelt. Wel toevallig dat je altijd de eerste bent die met een veelomschreven probleem bent.......
 
Sterkte met de keuze van je nieuwe telefoon
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Het is helemaal geen bekend probleem van de HTC One X, ik heb tijden vrijwel dagelijks het One X forum op XDA bijgehouden en dit probleem kwam helemaal niet of slechts zeer incidenteel ter sprake. De HTC One X, de oudere batches hadden wel problemen veroorzaakt doordat de polycarbonaat unibody te flexibel werd na verloop van tijd zodat antennecontacten slecht werden (mn wifi) en de simtray kon bewegen waardoor de sim kon kortsluiten en dus opnieuw om de pincode gevraagd moest worden; verder kon het toestel traag worden omdat fstrim niet opgenomen was in android, welke nodig was om de emmc op te schonen. Ik vermoed eerded dat bij mensen met problemen van de usb er vocht binnen is gekomen via de usb-poort maar goed dat kan bij elk toestel gebeuren...
TheoP
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ondertussen mijn 2e HTC One X en ja hoor voor de vakantie nog usb en na de vakantie wordt de htc niet meer herkent.
Dus wel een kwaal van de HTC en als je op internet kijkt dan zie je genoeg van deze gevallen.
Dit was dus  mijn laatste HTC.
 
Groet Theo
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
ik herken de problemen echt niet en zoals gezegd spendeer ik een hoop tijd op fora over htc toestellen maar als het jouw 2de toestel is met dezelfde zou ik nog steeds het toestel terugbrengen, evt gewoon na de vakantie (wie gebruikt usb eigenlijk nog? mijn fotos synchroniseren met dropbox, de rest via google)

anyway als je even verder kijkt in het samsung forum zal je soortgelijke klachten zien, zo'n micro-usb is klein en dus kwetsbaar voor vuil en vocht
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic