Christian

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

UPDATE: My Vodafone app en m.vodafone.nl

Hallo allemaal,

Mijn naam is Christian en ik werk als productmanager bij Vodafone aan de My Vodafone app en onze mobiele site m.vodafone.nl.

We hebben een nieuwe versie uitgebracht van de My Vodafone app voor Android en de mobiele website: m.vodafone.nl. Eind oktober zal de iphone update volgen.

De afgelopen maanden hebben we veel feedback ontvangen op de eerste versie van de My Vodafone app. Hieronder staan een paar van de belangrijkste punten die dankzij jullie zijn toegevoegd of verbeterd:

- inzicht in je rekening via de app
- beheer van BloX voordeelbundels is makkelijker gemaakt
- verbruik inzien van je BloX voordeelbundels
- einddatum van je contract bekijken
- prepaid-tegoed opwaarderen via de app

Daarnaast blijven we komend jaar de My Vodafone app en mobiele site verder ontwikkelen. Zo kunnen jullie binnen enkele maanden een iPad app verwachten en zijn we ook nog niet tevreden over de laadtijden in de app, we hopen dat we dit snel kunnen verbeteren.

Je kunt via dit forum laten weten wat je van de nieuwe versie vindt en uiteraard suggesties en vragen aan mij doorgeven. Ik zal regelmatig op het forum te vinden zijn om vragen te beantwoorden en nieuwe functionaliteiten met jullie te delen.

Groeten

Christian






*Update*

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een update heb gegeven over onze My Vodafone app. We hebben de afgelopen maanden met ons mobiele app team hard gewerkt aan een nieuwe update. Deze update zal binnen afzienbare tijd beschikbaar komen via de Play Store en iTunes.

In de nieuwe versie van de My Vodafone app hebben we naast diverse bugfixes:


  • De app geoptimaliseerd voor het scherm van de iPhone 5.
  • Een specifieke iPad versie gemaakt.
  • Bieden we ondersteuning voor mobiel breedband abonnementen.

Hier beneden zie je een voorbeeld van de iPad versie. Het aanmaken van meerdere gebruikers, is één van de handige iPad functionaliteiten, hiermee kun je de My Vodafone app makkelijk delen met je familie of huisgenoten. Easy!

In de nieuwe versie zit op dit moment nog geen ondersteuning voor zakelijke klanten. Ik heb wel goed nieuws dat we hier op dit moment mee bezig zijn en dat de ondersteuning van bepaalde zakelijke abonnementen binnenkort beschikbaar komt.

We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groeten,
Christian



45 Reacties 45
Kurtlar03

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag Vodafone,

Komt er ook een update uit dat je factuur uitgebreid in kan zien.
Momenteel is het niet mogelijk.

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Kurtlar03, daar hebben we op dit moment nog geen informatie over. Wellicht dat dit in de toekomst mogelijk wordt. Zoals je ziet wordt de My Vodafone app continu verbeterd en is alle feedback hiervoor welkom. Houd ons forum in de gaten voor meer informatie.
sergei

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hello,
 
I could not install My Vodafone app to my Android phone because of "this application is not available in your country" restriction.
Now, I am in the Netherlands, with Vodafone SIM, on Vodafone mobile network, and I have even set my phone's regional settings to Nederland. Why Google does not let me install My Vodafone app and how do I convince it I am here? No VPN/rooting please.
 
Thank you in advance,
 Sergei
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
And the Vodafone Simcard is also from Vodafone Netherlands? Or is it from another Vodafone Country?
Because it is weird that it doesn't see that you are on a Dutch network.
RemcovR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
Ik weet niet of het al eens eerder is gevraagd. Maar komt er nog een my.vodafone app uit voor de Windows Phone. Jullie hebben nota bene ook abonnementen met een Windows Phone dus is het ook fijn als er voor deze os een service komt in de vorm van een app.

met vriendelijke groeten,
Remco
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Op dit moment nog niet bekend of en wanneer de My Vodafone app voor de Windows Phone beschikbaar komt. Zodra dit het geval is zullen we dit uiteraard via het forum delen. In de tussentijd raad ik je aan m.vodafone.nl te gebruiken via je browser.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic