Christian

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

UPDATE: My Vodafone app en m.vodafone.nl

Hallo allemaal,

Mijn naam is Christian en ik werk als productmanager bij Vodafone aan de My Vodafone app en onze mobiele site m.vodafone.nl.

We hebben een nieuwe versie uitgebracht van de My Vodafone app voor Android en de mobiele website: m.vodafone.nl. Eind oktober zal de iphone update volgen.

De afgelopen maanden hebben we veel feedback ontvangen op de eerste versie van de My Vodafone app. Hieronder staan een paar van de belangrijkste punten die dankzij jullie zijn toegevoegd of verbeterd:

- inzicht in je rekening via de app
- beheer van BloX voordeelbundels is makkelijker gemaakt
- verbruik inzien van je BloX voordeelbundels
- einddatum van je contract bekijken
- prepaid-tegoed opwaarderen via de app

Daarnaast blijven we komend jaar de My Vodafone app en mobiele site verder ontwikkelen. Zo kunnen jullie binnen enkele maanden een iPad app verwachten en zijn we ook nog niet tevreden over de laadtijden in de app, we hopen dat we dit snel kunnen verbeteren.

Je kunt via dit forum laten weten wat je van de nieuwe versie vindt en uiteraard suggesties en vragen aan mij doorgeven. Ik zal regelmatig op het forum te vinden zijn om vragen te beantwoorden en nieuwe functionaliteiten met jullie te delen.

Groeten

Christian






*Update*

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een update heb gegeven over onze My Vodafone app. We hebben de afgelopen maanden met ons mobiele app team hard gewerkt aan een nieuwe update. Deze update zal binnen afzienbare tijd beschikbaar komen via de Play Store en iTunes.

In de nieuwe versie van de My Vodafone app hebben we naast diverse bugfixes:


  • De app geoptimaliseerd voor het scherm van de iPhone 5.
  • Een specifieke iPad versie gemaakt.
  • Bieden we ondersteuning voor mobiel breedband abonnementen.