Christian

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

UPDATE: My Vodafone app en m.vodafone.nl

Hallo allemaal,

Mijn naam is Christian en ik werk als productmanager bij Vodafone aan de My Vodafone app en onze mobiele site m.vodafone.nl.

We hebben een nieuwe versie uitgebracht van de My Vodafone app voor Android en de mobiele website: m.vodafone.nl. Eind oktober zal de iphone update volgen.

De afgelopen maanden hebben we veel feedback ontvangen op de eerste versie van de My Vodafone app. Hieronder staan een paar van de belangrijkste punten die dankzij jullie zijn toegevoegd of verbeterd:

- inzicht in je rekening via de app
- beheer van BloX voordeelbundels is makkelijker gemaakt
- verbruik inzien van je BloX voordeelbundels
- einddatum van je contract bekijken
- prepaid-tegoed opwaarderen via de app

Daarnaast blijven we komend jaar de My Vodafone app en mobiele site verder ontwikkelen. Zo kunnen jullie binnen enkele maanden een iPad app verwachten en zijn we ook nog niet tevreden over de laadtijden in de app, we hopen dat we dit snel kunnen verbeteren.

Je kunt via dit forum laten weten wat je van de nieuwe versie vindt en uiteraard suggesties en vragen aan mij doorgeven. Ik zal regelmatig op het forum te vinden zijn om vragen te beantwoorden en nieuwe functionaliteiten met jullie te delen.

Groeten

Christian






*Update*

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een update heb gegeven over onze My Vodafone app. We hebben de afgelopen maanden met ons mobiele app team hard gewerkt aan een nieuwe update. Deze update zal binnen afzienbare tijd beschikbaar komen via de Play Store en iTunes.

In de nieuwe versie van de My Vodafone app hebben we naast diverse bugfixes:


  • De app geoptimaliseerd voor het scherm van de iPhone 5.
  • Een specifieke iPad versie gemaakt.
  • Bieden we ondersteuning voor mobiel breedband abonnementen.

Hier beneden zie je een voorbeeld van de iPad versie. Het aanmaken van meerdere gebruikers, is één van de handige iPad functionaliteiten, hiermee kun je de My Vodafone app makkelijk delen met je familie of huisgenoten. Easy!

In de nieuwe versie zit op dit moment nog geen ondersteuning voor zakelijke klanten. Ik heb wel goed nieuws dat we hier op dit moment mee bezig zijn en dat de ondersteuning van bepaalde zakelijke abonnementen binnenkort beschikbaar komt.

We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groeten,
Christian



45 Reacties 45
ikt

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi! De app is erg handig, alleen het opvragen van informatie en inloggen duurt altijd een beetje lang.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Ikt, ik heb zojuist in een ander topic geantwoord op je vraag over de App:

''Even over de App; hoelang duurt het ongeveer voordat je iets te zien krijgt? Heb je de App al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd?''
ikt

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zal hier ook maar eens antwoorden:
 
Het duurt soms tot wel 30 seconden (WiFi of H+, maakt niet uit) voordat de informatie klaar is en de app klaar is met laden van de abonnementsinformatie.
 
Niet zeer hinderlijk, maar als de informatie wat sneller komt zou het hartstikke fijn zijn.
 
Ik heb de app nog niet opnieuw geïnstalleerd, dat zal ik morgen eens proberen.
Christian
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Het is alweer een tijdje geleden dat ik een update heb gegeven over onze My Vodafone app. We hebben de afgelopen maanden met ons mobiele app team hard gewerkt aan een nieuwe update. Deze update zal binnen afzienbare tijd beschikbaar komen via de Play Store en iTunes.

In de nieuwe versie van de My Vodafone app hebben we naast diverse bugfixes:


  • De app geoptimaliseerd voor het scherm van de iPhone 5.
  • Een specifieke iPad versie gemaakt.
  • Bieden we ondersteuning voor mobiel breedband abonnementen.

Hier beneden zie je een voorbeeld van de iPad versie. Het aanmaken van meerdere gebruikers, is één van de handige iPad functionaliteiten, hiermee kun je de My Vodafone app makkelijk delen met je familie of huisgenoten. Easy!

In de nieuwe versie zit op dit moment nog geen ondersteuning voor zakelijke klanten. Ik heb wel goed nieuws dat we hier op dit moment mee bezig zijn en dat de ondersteuning van bepaalde zakelijke abonnementen binnenkort beschikbaar komt.

We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groeten,
Christian



PeterValentijn

Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Is hij dan ook aangepast voor zakelijk gebruik?hij werkt nl al wel bij een zakelijk abbo alleen staan de dingen nog niet helemaal op der plaats.
tadevries

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,
 
Is ook al bekend wanneer de My Vodafone app voor Windows Phone uitkomt?
Ik ben sinds kort tevreden gebruiker van de Nokia Lumia 920, maar deze app zou nog wel een waardevolle toevoeging zijn!
 
Bedankt!
 
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Tadevries, op dit moment hebben we daar nog geen informatie over. Zodra dit het geval is zullen we dit via meerdere kanalen communiceren (onder andere het forum natuurlijk!).
PeterValentijn

Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi iik heb een iphone 50 zakelijk abbo en wil even zeggen dat ik mijn data tegoed en bel/sms tegoed gewoon op de app kan zien maar zoals ik vorige keer al zei het bel tegoed staat nu bij blox en extra's maar las ik daar word aan gewerkt verder werk de app nu stukken sneller dan voor de update dus een dikke pluim.gr peter valentijn
kazaa2978

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik weet niet waarom, maar sinds kort is het weergeven van het tegoed van het opreis pakket verdwenen (nadat het een aantal weken niet meer werkte
 
Wordt dit spoedig opgelost?
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
kazaa2978, merk je dit alleen via de app of ook op My Vodafone op een pc? Als het nergens zichtbaar is, laat dan even nakijken of alles nog wel goed staat via de Vodafone klantenservice.
kazaa2978

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het is nergens zichtbaar, niet meer in de app en ook niet in my vodafone.
 
mvg
hermlam

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goedemorgen,
Ik vind dat Vodafone daar toch wel spoedig mee moet komen nu de Lumia 920 volop uitgelverd wordt. Overigens ben ik zeer tevreden over het toestel en Windows Phone 8.
 
Met vriendelijke groet,
Herman
 
Christian
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes


Hallo allemaal,

Vandaag is er weer een nieuwe update beschikbaar voor de My Vodafone app voor zowel Android als iOS. In deze nieuwe update kunnen jullie weer een aantal nieuwe verbeteringen en functionaliteiten verwachten:

Allereerst geven we nu ondersteuning aan een aantal zakelijke abonnementen zo kunnen klanten met een Vodafone Red, Vodafone Basic, Ondernemersbundel, Ondernemersbundel Web en een Iphone zakelijk abonnement hun tegoed en verbruik bekijken. Daarnaast hebben we de inlog snelheid verder verbeterd.

Voor de My Vodafone app voor iPhone en iPad hebben we ook een chat functionaliteit toegevoegd. Als jij één van deze toestellen gebruikt kun je nu makkelijk en direct chatten met een van onze medewerkers. Om een zo goed mogelijke service te bieden is de chat functionaliteit alleen te gebruiken als één onze chat- medewerkers beschikbaar is. De chat is te gebruiken op maandag t/m zaterdag van 8:00 – 17:00. De chat kun je vinden via Email, Bellen met onze klantenservice en via 24/7 WebCrew.

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden.

Groeten,
Christian



PeterValentijn

Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi de app werkt prima bij een iPhone zakelijk zit alleen 1 foutje in er staat nl dat ik onbeperkt sms heb maar dat is niet zo verders prima Gr. Peter valentijn
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
PeterValentijn schreef:
Hoi de app werkt prima bij een iPhone zakelijk zit alleen 1 foutje in er staat nl dat ik onbeperkt sms heb maar dat is niet zo verders prima Gr. Peter valentijn
Bedankt voor je feedback Peter. Staat onbeperkt sms ook in de online versie van My Vodafone erbij?
PeterValentijn

Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Nee daar staat het niet bij gr.
Christian
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Beste Peter,
 
Welk Iphone Zakelijk abonnement heb je? Dit kun je vinden onder het tweede blokje in de app (Abonnement). Je abonnement staat onder de titel op deze pagina onder Abonnement en diensten. 
 
 
Groeten,
Christian
tvt

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb nu ook sins kort windows8 phone zou toch graag ook spoedig my Vodafone app willen vindt jamer dat Apple,android voorrang krijgen.bij aanschaf van mijn mob had ik in begin voor ik Windows update wel app waar ik mijn abo tegoeden/pakket info op kon zien van Vodafone zelf maar na update zie de app niet meer en moet nu via app van 3de partij mijn abo gegevens checken is niet echt service Windows gebruikers te laten hangen hoop dat Vodafone hier toch snel werk van gaat maken
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Goedemorgen tvt,

Ik begrijp wat je bedoelt. Vooral als je voorheen wel gebruik kon maken van de My Vodafone app. We hebben helaas geen info over wanneer je weer gebruik kunt maken van de app, tot die tijd zul je het moeten doen met My Vodafone via m.vodafone.nl.
Houd ons forum even in de gaten voor de nieuwste ontwikkelingen, zodra we meer weten brengen we uiteraard iedereen direct op de hoogte.
tvt

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor het antwoord ik wacht af ,maar als het te lang gaat duren denk ik er sterk over om naar andere provider te zoeken die wel hun diensten voor Windows ondersteunen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic