Christian

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

UPDATE: My Vodafone app en m.vodafone.nl

Hallo allemaal,

Mijn naam is Christian en ik werk als productmanager bij Vodafone aan de My Vodafone app en onze mobiele site m.vodafone.nl.

We hebben een nieuwe versie uitgebracht van de My Vodafone app voor Android en de mobiele website: m.vodafone.nl. Eind oktober zal de iphone update volgen.

De afgelopen maanden hebben we veel feedback ontvangen op de eerste versie van de My Vodafone app. Hieronder staan een paar van de belangrijkste punten die dankzij jullie zijn toegevoegd of verbeterd:

- inzicht in je rekening via de app
- beheer van BloX voordeelbundels is makkelijker gemaakt
- verbruik inzien van je BloX voordeelbundels
- einddatum van je contract bekijken
- prepaid-tegoed opwaarderen via de app

Daarnaast blijven we komend jaar de My Vodafone app en mobiele site verder ontwikkelen. Zo kunnen jullie binnen enkele maanden een iPad app verwachten en zijn we ook nog niet tevreden over de laadtijden in de app, we hopen dat we dit snel kunnen verbeteren.

Je kunt via dit forum laten weten wat je van de nieuwe versie vindt en uiteraard suggesties en vragen aan mij doorgeven. Ik zal regelmatig op het forum te vinden zijn om vragen te beantwoorden en nieuwe functionaliteiten met jullie te delen.

Groeten

Christian






*Update*

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een update heb gegeven over onze My Vodafone app. We hebben de afgelopen maanden met ons mobiele app team hard gewerkt aan een nieuwe update. Deze update zal binnen afzienbare tijd beschikbaar komen via de Play Store en iTunes.

In de nieuwe versie van de My Vodafone app hebben we naast diverse bugfixes:


  • De app geoptimaliseerd voor het scherm van de iPhone 5.
  • Een specifieke iPad versie gemaakt.
  • Bieden we ondersteuning voor mobiel breedband abonnementen.

Hier beneden zie je een voorbeeld van de iPad versie. Het aanmaken van meerdere gebruikers, is één van de handige iPad functionaliteiten, hiermee kun je de My Vodafone app makkelijk delen met je familie of huisgenoten. Easy!

In de nieuwe versie zit op dit moment nog geen ondersteuning voor zakelijke klanten. Ik heb wel goed nieuws dat we hier op dit moment mee bezig zijn en dat de ondersteuning van bepaalde zakelijke abonnementen binnenkort beschikbaar komt.

We zijn benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groeten,
Christian



45 Reacties 45
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Goedemorgen,
 
Ben benieuwd over de nieuwe mogelijkheden van de My Vodfone App, zelf had ik deze verwijderd omdat ik er echt niet tevreden over was en met mij wel meerdere mensen. Ik geef alles en iedereen een tweede kans dus zal de Applicatie nogmaals downloaden 😄
 
Ik ben benieuwd wat de reactie zal zijn van andere Vodafone gebruikers en dat ze hun mening gaan geven hier in dit Topic 😉
 
Grtzzzz TumblingDice
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Zo het eerste bericht is geplaatst zie ik, ook ik ben benieuwd naar de bevindingen van de My Vodafone App gebruikers.

Come on people, LET US KNOW 😄

Maurice,
Moderator Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Daar ben ik ook erg benieuwd naar 🙂
ik heb hem op mijn iPhone even de mobiele site geopend en dat werkt allemaal prima.

Volgende week komt de update voor de iPhone app liet Stevie mij weten!
KoenH

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is er al bekend wanneer er een zakelijke app komt voor Vodafone? Zou het als zakelijke klant ook erg fijn vinden om mijn tegoeden te kunnen inzien ipv regelmatig 1200 te moeten bellen en een SMS op te vragen.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Erg mooi die nieuwe app, werkt prima.

Wat mij betreft mogen jullie ook aandacht/prioriteit geven aan het correct weergeven van de data-tellers.
Op dit moment gaat de teller niet hoger dan 1GB. Terwijl ik zelf (i.v.m. jullie mooie actie) maandelijks 10GB tegoed heb, dan heb ik niets aan die teller van max 1GB. Staat die op nul dan mag ik zelf raden hoeveel er verbuikt is.
Ik kan me indenken dat klanten die maandelijks bijvoorbeeld 2GB of 4GB tegoed hebben hier ook om zitten te springen.

Kortom: Ga zo door met ontwikkelen!
Christian
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Update:

Er is inmiddels meer bekend over de launch datum van de iPhone versie van de vernieuwde My Vodafone app.

Op 6 november a.s. zal ook voor de iPhone de nieuwe versie beschikbaar zijn via de iTunes App store.

Uiteraard kunnen jullie tot die tijd ook gebruik maken van m.vodafone.nl

We zijn benieuwd naar jullie feedback.”

Christian
Christian
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hoi KoenH,
 
Bedankt voor je feedback. Op dit moment hebben klanten met een zakelijk abonnement of tarief inderdaad geen toegang tot de My Vodafone app. We zijn op dit moment aan het onderzoeken hoe we jullie toegang kunnen geven tot de App en mobiele site. Als hier meer over bekend is zal ik dit uiteraard delen via het forum.
 
Groeten,
Christian
gigap4

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jammer dat hij nog niet geoptimaliseerd is voor het grotere scherm van de iPhone 5.
Verbetering voor in een volgende update! 😄
 
bertvandewiel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tja ik ben ook benieuwd of er een app komt voor zakelijke gebruikers.
Christian
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hoi gigap4,
 
We hebben een aantal reacties gekregen dat de iOS update van de My Vodafone app niet geoptimaliseerd is voor de iPhone 5. Dit klopt, de app werkt op de Iphone 5 maar is op dit moment helaas nog niet geheel schermvullend.
 
In januari brengen we een update uit waarbij de app verder geoptimaliseerd is voor de iPhone 5. We hebben overwogen om de app update uit te stellen voor deze optimalisatie echter hebben we besloten dat de nieuwe functionaliteiten de ervaring verder verbeterde t.o.v. de vorige update en we wilden dit niet langer voor jullie onthouden.
 
Groeten,
Christian
EHeirbaut

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Christian of collega,
 
Misschien is dit al eens voorgesteld, maar er staan zoveel suggesties 😄
 
Je kan inderdaad bvb. de gebruikskosten buiten de bundel zien. Maar het zou erg handig zijn als je, bvb. door op het bedrag te klikken, daarvan een specificatie kan bekijken!
Nu weet je pas wat je verbruikt hebt als de factuur opgesteld is.
 
 
Met vriendelijke groet,
 
 
Erik Heirbaut
Christian
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hoi Erik,
 
Bedankt voor de goede tip!
 
Je zit in dezelfde richting te denken als ons, wij zijn enige tijd geleden gestart om te bekijken hoe we dit idee in de app beschikbaar kunnen maken. Op dit moment is het alleen nog niet zeker of we dit op korte termijn erin kunnen zetten. Als er meer duidelijkheid is zal ik dit aankondigen op het forum. 
 
Ik hoor graag jullie ideëen over nieuwe functionaliteiten.
 
Groeten,
Christian
 
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de 10gb teller die nu ook in de app weergegeven wordt! Dit is precies wat ik miste.
Milestone

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,

Voor de iPhone 5 zijn de meeste apps aangepast, gezien het langere scherm van dit betreffende toestel. Gaan jullie de My Vodafone App nog updaten, zodat het hele scherm van de iPhone 5 benut word?

Alvast bedankt voor de reactie! 🙂
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
@milestone: je vraag is eerder beantwoord zie:
Christian schreef:
Hoi gigap4,

We hebben een aantal reacties gekregen dat de iOS update van de My Vodafone app niet geoptimaliseerd is voor de iPhone 5. Dit klopt, de app werkt op de Iphone 5 maar is op dit moment helaas nog niet geheel schermvullend.

In januari brengen we een update uit waarbij de app verder geoptimaliseerd is voor de iPhone 5. We hebben overwogen om de app update uit te stellen voor deze optimalisatie echter hebben we besloten dat de nieuwe functionaliteiten de ervaring verder verbeterde t.o.v. de vorige update en we wilden dit niet langer voor jullie onthouden.

Groeten,
Christian

PeterValentijn

Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Als app zakelijk ook zou werken dan zou dat ideaal zijn
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
We doen ons best dit te bewerkstelligen Peter, 😉
PeterValentijn

Stamgast
  • 43Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes
Hoi ik moet even melden dat ik de app erop heb staan en toch mijn tegoed kan zien alleen het bel/sms tegoed staat bij Blox en extra's als dit nog aangepast kan worden zijn er veel blije zakelijke gebruikers
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
PeterValentijn schreef:
Hoi ik moet even melden dat ik de app erop heb staan en toch mijn tegoed kan zien alleen het bel/sms tegoed staat bij Blox en extra's als dit nog aangepast kan worden zijn er veel blije zakelijke gebruikers
Bedankt voor de melding Peter, alle tips zijn welkom 😄 en we doen er ook wat mee.
Kijk hier maar.
Dus wie volgt? Nog meer goeie tips voor onze My Vodafone App?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic