Racka

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

U kunt van dit nummer geen gebruik maken.

Beste leden,

Sinds kort kunnen anderen mij niet bereiken op mijn mobiel. Als zij mijn nummer draaien krijgen ze een drie-toon te horen en de melding: U kunt van dit nummer geen gebruik maken. SMSjes komen ook niet binnen. Zelf kan ik wel bellen en SMSjes verzenden. De laatste keer dat ik succesvol gebeld ben is op vrijdag 17 juli rond 19:00. Diezelfde avond heb ik de ene buitenland internetblox uitgeschakeld en een andere ingeschakeld. Zaterdag 18 juli ben ik in Belgie geweest.

Kan iemand mij hiermee verder helpen of moet ik overdag de klantenservice bellen?

Bij voorbaat dank Lamiaa.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Racka zoals steven- al aangeeft kunnen we je hier via het forum helaas niet mee helpen. Ik sluit dit topic daarom. Je kunt hiervoor terecht bij de klantenservice,

Bekijk in context

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Racka

Het enige wat jij zelf kunt proberen is handmatig een ander netwerk te selectereb om hem vervolgens terug te zetten op het vodafone netwerk. Als het dan nog niet opgelost is raad ik je zeker aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien of er een blokkade etc opstaat.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Racka zoals steven- al aangeeft kunnen we je hier via het forum helaas niet mee helpen. Ik sluit dit topic daarom. Je kunt hiervoor terecht bij de klantenservice,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic