seamistic

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

U kunt geen geen uitgaande oproepen doen terwijl oproep blokkering is ingschakeld

Hallo

Ik heb sinds vandaag een storing met uitgaande oproepen, met het bellen naar nummers krijg ik de melding

U kunt geen geen uitgaande oproepen doen terwijl oproep blokkering is ingschakeld

vervolgens kan ik niks, sms versturen wil ook niet, internet werkt wel

ik heb een Samsung Galaxy S4 Mini.

Ik had al gegoogled en er zou iets via myvodafone in te stellen zijn, maar ik kan het niet vinden, en bij mijn weten zijn de rekeningen gewoon betaald.

Ik heb gisteren wel even tethering op de telefoon gebruikt, zou dat een oorzaak kunnen zijn, dit staat inmiddels al weer uit, en ik heb belminuten en mb's voldoende

alvast bedankt

mvg
Frans
2 Reacties 2
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @seamistic ,
Als je dit ziet dan staat er wellicht een boodschap voor je klaar in My Vodafone.
Op je startpagina zie je dan een geel vlakje met tekst. Hierin zeggen we wat er aan de hand is en hoe het opgelost kan worden.

Gr Per
seamistic
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Bedankt voor de reactie, maar ik zie geen melding dat ik een bericht heb.

De reden dat ik deze melding krijg is dat ik schijnbaar ben afgesloten, vermoedelijk dat de bewindvoering een nieuw rekeningnummer heeft ingevoerd, dus er kan niks van het "oude" rekeningnummer worden afgeschreven.

Mijn bewindvoerster heeft al contact via de mail maar nog geen succes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic