Kaz007

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tweede sim & gebruik van data in het buitenland.

Hi
heb zakelijk red pro elite met 15 G data en extra sim voor ipad. Zit in spanje nu en kan op mijn mobiel wel internetten maar niet op ipad.. data roaming en alles aan.. heb eerder aan vodafone dit gemeld dat ik steeds in het buitenland niet kan internetten op ipad. Medewerker constateerde dat apn instellingen niet correct waren en zou dit in hun systeem corrigeren( ik zat toen in ned en kon niet dit controleren) nu ben ik weer in het buitenland en het probleem blijft bestaan en krijg de melding dat ik geen data abonnement heb.. zeer frustrerend.. graag hulp svp. Met vr groeten F K
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Ik kan me voorstellen dat dit frustrerend is Kaz007

Ik raad je aan om ook eens de apn te controleren in de iPad. Dit moet live.vodafone.com zijn en anders kun je altijd office.vodafone.nl proberen. Tevens kun je ten allertijden switchen tussen de netwerken om te zien of je met één andere netwerk wel bereik heb.

Ook zou je eens kunnen kruistesten. De simkaart van de iPad in je telefoon en visa versa. Hiermee kun je controleren of het aan de sim ligt.

De klantenservice kan controleren hoe de simkaart zich aanmeldt en of alles correct staat. Vanuit hier kunnen wij dit helaas niet omdat wij niet in de systemen kunnen vanuit hier.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Ik kan me voorstellen dat dit frustrerend is Kaz007

Ik raad je aan om ook eens de apn te controleren in de iPad. Dit moet live.vodafone.com zijn en anders kun je altijd office.vodafone.nl proberen. Tevens kun je ten allertijden switchen tussen de netwerken om te zien of je met één andere netwerk wel bereik heb.

Ook zou je eens kunnen kruistesten. De simkaart van de iPad in je telefoon en visa versa. Hiermee kun je controleren of het aan de sim ligt.

De klantenservice kan controleren hoe de simkaart zich aanmeldt en of alles correct staat. Vanuit hier kunnen wij dit helaas niet omdat wij niet in de systemen kunnen vanuit hier.

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic