BasvanAmsterdam

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Twee abonnementen - twee SIM kaarten. Welke kaart hoort bij welk telefoonnummer?

Binnenkort gaan mijn 2 abonnementen van Ziggo over op Vodafone. De SIM kaarten heb ik al ontvangen. Probleem: ik kan niet zien welke SIM kaart bij welk telefoonnummer hoort. Hoe kom ik hierachter? Telefonisch advies vragen lukt niet omdat mijn vraag niet in de voorkeursvragen ('toets 2 als.....' ) past.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi BasvanAmsterdam,

De informatie in het bericht van Giorgakis klopt. Er zit normaal gesproken een brief bij als je een simkaartje ontvangt. Is dit niet het geval? Stop de simkaart dan in een toestel en toets het volgende in:

* # 1 0 0 # en druk dan op send.

Het telefoonnummer dat gekoppeld is aan de simkaart verschijnt dan binnen enkele tellen op je scherm.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Giorgakis

Gedreven Liefhebber
  • 30Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Toen wij overstapten van Ziggo Family met 2 simkaarten naar Vodafone ontvingen we per mail een factuur na de ontvangst van de simkaarten. Daar is precies, voor elk mobiel nummer, af te lezen welk simcardnummer daarbij hoort.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi BasvanAmsterdam,

De informatie in het bericht van Giorgakis klopt. Er zit normaal gesproken een brief bij als je een simkaartje ontvangt. Is dit niet het geval? Stop de simkaart dan in een toestel en toets het volgende in:

* # 1 0 0 # en druk dan op send.

Het telefoonnummer dat gekoppeld is aan de simkaart verschijnt dan binnen enkele tellen op je scherm.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
BasvanAmsterdam, is het inmiddels nog gelukt?
gervanderdonk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De brief waar naar verwezen wordt is de FACTUUR en daar staat inderdaad in welke SIM kaart met welk telefoonnummer gekoppeld is.
JOHANFELIUS

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas werk dit niet; ik krijg de foutmelding: Fout bij uitvoeren verzoe Onbekende fout.
JOHANFELIUS

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Klopt. Dat is het antwoord; kijk op je factuur!
Wipneus

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Klopt inderdaad. Is gewoon onduidelijk welke kaart bij welk nummer hoort. Ik had dit ook. Ook op de faktuur want die heb je nog niet staat dit niet goed vermeld. Staat alleen welk abonnement je hebt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic