Assie1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tv storing

Hier in Overijssel ook al heel de dag storing????. Zijn er al mensen die wel tv hebben?
17 Reacties 17
antonie

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
He64

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook in Culemborg storing.
Ik begrijp al een hele dag, het wordt toch tijd dat het opgelost gaat worden.
petje26

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ach mensen ik heb nog nooit een storing mee gemaakt dit is de eerste en ik zit al een jaar bij Vodafone dus ik vindt het allemaal wel mee vallen en via de app kijken kan gewoon hoor.
jonkertjeATvf

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Of het de eerste of de zoveelste is, blijft vervelend en raar dat ze het met zoveel trchneuten in meer dan 12u niet opgelost krijgen
debvin

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ach ja kan gebeuren. Ook een groot netwerk om uit te pluizen wat er mis is .
Zelfde als een auto die kapot is een uitlaat is zo gevonden .
Maar als het elektronisch is word het wat lastiger om te zoeken. Gewoon geduld hebben. En ga eens een spelletje spelen met elkaar. Ik schrijf dit in het algemeen
debvin

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ach ja kan gebeuren. Ook een groot netwerk om uit te pluizen wat er mis is .
Zelfde als een auto die kapot . is een uitlaat is zo gevonden .
Maar als het elektronisch is word het wat lastiger om te zoeken. Gewoon geduld hebben. En ga eens een spelletje spelen met elkaar. Ik schrijf dit in het algemeen
petje26

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Klop maar er is een op lossing voor de mensen die een Apple tv hebben en een chormecast.
Vodafone tv app openen zender keuze maken en via airplay afspelen. Veel kijk plezier.
davidkeesbram

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Vind het ook zo raar dat er melding op de website staat en het storingsnummer slecht bereikbaar is. Zelfs op het forum moet je zoeken naar informatie, en kan je niet reageren in het enige topic van de moderator.
Ik begrijp niet dat er een dag uitval kan voorkomen. Bijkbaar is vodafone nog niet klaar voor tv, je hebt toch wel redunante aanlevering? En daarnaast informeer je je klanten toch meer dan een topic op een forum..
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Hier in A'dam werkt IPTV gewoon, geen problemen. (misschien omdat ik via VDSL2 kijk)
mirellab

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja dat lijkt me ook en als je belt dan sta je anderhalf uur in de wacht en word je eruit gegooid. Ik wilde ze bellen om de tv klantcode te vragen om zo de app te installeren, maar helaas....zeer slechte tot geen communicatie.

davidkeesbram

Meedenker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik kreeg ze uberhaubt niet te pakken... 'nummer niet bereikbaar'
Johnny-218

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via app op m'n tablet is ook niet je van het. Toch wel heel klein scherm tot 56 inch tv. Vodafone mag deze maand mooi 1 dag in mindering brengen voor interactieve tv. Vorige week ook al een storing gehad. Jaarabonnement zit erop, dus maar eens naar andere provider gaan kijken.
snapcap44

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hiero ook blokjes TV Tip!!! anders kijken via de app en dan naar je tv (casten)
Hatejama

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Update 21.30: Het was een hele zoektocht maar we hebben de oorzaak gevonden. We gaan nu aan de slag met de oplossing. Hoe lang dit duurt kunnen we helaas nog niet zeggen, maar zodra we meer weten zullen we meteen een update plaatsen in dit topic.
http://forum.vodafone.nl/t5/Televisie/9-februari-2016-Storing-Vodafone-Thuis-TV-Blokkerig-beeld/td-p...


We wachten het maar af!
Merel5

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gelderland ook (nabij Nijmegen). Vanaf vanochtend vroeg geen tv. Bijzonder dat een storing van dit formaat en lengte in uren nog kan bestaan in deze tijd....
De kids hopen dat het morgenochtend verholpen is (het is hier VAKANTIE...bij Vodafone ook wellicht;-)
Laura2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Back to old skool....dan maar ff analoge tv kijken.... helaas niet alle series kunnen zien/opnemen
Slimblondje113

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ook de hele dag en halve nacht al storing. Dit is toch te gek voor woorden?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic