JoepK

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Trillen uit wanneer geluid aan

Beste mensen,
 
Ik heb een vraag over mijn telefoon. Op het moment dat mijn geluid aan heb, wil ik dat hij niet trilt. Ik heb vrijwel heel mijn telefoon afgezocht maar ik kan niks vinden wat mij tot een oplossing leid. Het kan best storend zijn wanneer geluid aanstaat, hij ook nog trilt, ook als het geluid zacht aanstaat.
 
Dus, concreet de vraag, wanneer geluid aanstaat, wil ik dat hij niet trilt.
 
Hebben jullie een oplossing voor mij?

Met vriendelijke groet,
Joep Koolmees
 
HTC One X White
Android: 4.2.2
HTC Sense: 5.0
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! 
 
En heb je al eens gekeken bij de instellingen van het toestel en dan bij ''geluid'' gekeken of daar en optie staat om deze uit te zetten?
 
Groetjes!
JoepK
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,
 
Ja, daar heb ik ook al gekeken. Ik heb door deze HTC wel een Samsung gehad waar dat wel bij kon. Ik kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat de gewenste optie hier niet op zit. Dus helaas.
 
Andere ideeën?
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Bij mijn HTC one staat die optie er wel gewoon, heb nu mijn one X niet in de buurt maar kan me niet voorstellen dat het er niet bij staat. (onder geluid->algemeen->trillen)
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Dat is raar, het moet echt tussen je instellingen staan elke fabrikant moet dit namelijk meeleveren van Google.
Kijk anders bij Geluid of Display en anders bij Geluiden & Trillen. Zou wel raar zijn van HTC wat zij doen met het toestel. 
Misschien kan iemand in de Vodafone winkel van de Smartphone Crew je daar helpen als je er echt niet uit komt.
 
Alvast succes, en je vragen mag je altijd hieronder posten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic