kapherbar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Treffen van een betalings regeling

Hallo,
Een tijdje terug is mijn toestel geblokeerd omdat ik achterloop met een betaling, nu heb ik een brief ontvangen waarin staat dat ik binnen 10 dagen moet betalen. Nu was dit in de eerste instantie geen probleem, omdat ik binnen die 10 dagen mijn studiefinanciering zou ontvangen, en daarmee vlug het probleem kon oplossen. Nu blijkt dat er tevens een four heeft plaatsgevonden bij DUO (ik vroeg een uitwonende beurs aan, die pas over een maand ingaat, en ze hebben mijn normale stufie uitgezet deze maand).

Nu vroeg ik mij af of er een mogelijkheid is om deze betaling iets langer dan 10 dagen uit te stellen, zodat ik het direct van mijn eerst volgende loon kan betalen?
Hopelijk is er een oplossing voor te vinden. 🙂

mvg,
KAP Herbar
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @kapherbar
Of dit mogelijk is of niet, zal iemand van de betalingsafdeling moeten bekijken. Bel svp met de klantenservice hiervoor. Je kunt dit doen door 1201 te kiezen op je toestel.

NB via de chat is het niet mogelijk om een betalingsregeling te treffen.
GRoeten, Per

Bekijk in context

14 Reacties 14
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @kapherbar
Of dit mogelijk is of niet, zal iemand van de betalingsafdeling moeten bekijken. Bel svp met de klantenservice hiervoor. Je kunt dit doen door 1201 te kiezen op je toestel.

NB via de chat is het niet mogelijk om een betalingsregeling te treffen.
GRoeten, Per
Patricia_Patch

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen,

is het ook mogelijk om een ander nummer dan het 1201 te bellen?
ik probeer namelijk al 2 weken contact met jullie te krijgen maar ik heb al meedere keren 1 uur in de wacht gegangen!
Ook per e-mail zijn jullie niet te bereiken.

groetjes Patricia
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Patricia,

Je kunt vandaag het beste bellen met de betalingsafdeling 043 351 45 25. Alleen zij kunnen een afspraak maken hierover.

Succes!

Netwerker
Patricia_Patch

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bedankt voor het snelle antwoord,
ik ga ze gelijk even bellen, tot hoelaat zijn zij aanwezig?

Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Patricia_Patch

Elke werkdag tot 17:30! 😄
r201515

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag,

Graag word ik dringend gebeld door een medewerker van vodafone. Ik had netjes betaald, weliswaar wat later Gisteren zelfs nog betaalbewijs gestuurd maar ben nu vervolgens alsnog afgesloten! Dit kan echt niet, vind dit niet oke. Ik zou niet afgesloten worden end at ben ik nu volledig! Kan dat niet permitteren en ik wil dringend contact met een medewerker van vodafone!

groet
r201515

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan iemand van Vodafone mijn een prive bericht sturen??? zodat ik mijn gegevens kan geven. Ik vind het echt heel erg want ik heb netjes alles betaald!!
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo r201515,

Zo werkt dat niet bij Vodafone. Je kunt niet verzoeken om teruggebeld te worden via dit Forum.
Leen even een smartphone.
En bel met de Vodafone Klantenservice 0900-0940
Alleen zij kunnen jou de gevraagde informatie geven. En de blokkade opheffen.

Succes!

Netwerker
r201515

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
beste, hoe kan ik bellen als hen mij hebben afgesloten terwijl dat niet klopt!! Ik heb net bij iemand moeten bellen die nu weg is en vervolgens ben ik weer geblokkeerd. DIT WERKT NIET
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt Vodafone bereiken met een ander nummer via 0900-0940 of +31654500100

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
r201515

Het verwerken van een betaling duurt soms 1-2 werkdagen. Ik snap dat het niet fijn is dat je bent afgesloten, maar dit is wel iets dat je kunt voorkomen door (ruim) op tijd je rekeningen te betalen. Zoals Netwerker al aangeeft kun je het beste even een toestel van iemand anders lenen om te bellen.
r201515

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maartje, ik was 3 dagen te laat, niet maand, niet maanden niet lang. Dus onzin om iemand volledig af te sluiten. Vodafone heeft gisteren erkent dat ze een fout hebben gemaakt! Maar nu kan blokkade niet erg wegens technisch storing. Ik wil contact met vodafone per email, ik kan geen kant op. Moet thuis blijven om te hopen dat ik klanten behoud want had belangrijke telefonsche afspraken vandaag.

*edit moderator: Ik heb de hoofdletters verwijderd. Ook zonder hoofdletters komt je bericht over*
Anonymous
Niet van toepassing
r201515,
Vodafone is niet te bereiken via mail. Ik raad je aan om met een ander toestel een van de bovenstaande nummers te bellen. Tevens kun je contact opnemen via de chat.

Groetjes Stevied86

Anonymous
Niet van toepassing
Waarschijnlijk door dat je later hebt betaald en daardoor het tijdstip van het aller laatste moment om te betalen hebt misgelopen is dit gebeurd. Mocht je de volgende keer een betaling niet redden, bel dan even op zodat een betalingsregeling getroffen kan worden. Zo wordt jij niet geblokkeerd en zit je niet in de situatie waar je nu in zit en vodafone zal dan geen blokkade erop zetten.
Wel wil ik even zeggen let even erop hoe je iets vermeld naar iemand bijv: Maartje. We snappen de situatie en proberen je alleen maar te helpen.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic