MartijnT

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Trage verbinding in andere delen van het land (postcode 9051)

Ik woon en werk in Amsterdam. Echter ben ik eens per maand in een dorp vlakbij Leeuwarden bij mijn ouders. Ik heb vrijwel nooit, zowel binnen als buiten, een netwerkverbinding of een erg minimale netwerkverbinding. Enig idee hoe dit kan en hoe ik dit kan veranderen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Martijn,

De dekking op deze locatie is inderdaad niet optimaal. Ik raad je aan om je toestel eens handmatig in te stellen op 2G (GPRS). Wellicht dat dit beter werkt. Ik zie overigens wel dat er op lange termijn plannen zijn om een nieuwe mast op die locatie te realiseren. Dit zal uiteraard ten goede komen van het bereik. Tot die tijd is SignaalPlus eventueel een optie. Klik hier voor meer informatie.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Martijn,

De dekking op deze locatie is inderdaad niet optimaal. Ik raad je aan om je toestel eens handmatig in te stellen op 2G (GPRS). Wellicht dat dit beter werkt. Ik zie overigens wel dat er op lange termijn plannen zijn om een nieuwe mast op die locatie te realiseren. Dit zal uiteraard ten goede komen van het bereik. Tot die tijd is SignaalPlus eventueel een optie. Klik hier voor meer informatie.
MartijnT
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel Serkan, zal de volgende keer als ik er ben je tips in acht nemen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic