Ekrem

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Traag internet Galaxy S2

Hoi
 
Ik heb mijn Galaxy S2 al een tijdje en heb een Bel+Sms+Web 200 abonnement,
alleen ik heb vaak  last van een trage internet hij komt meestal altijd te staan op icoon E.
Heb de internet-instellingen van vodafone derop gezet maar ik zie geen verschil.
Kan het misschien zijn dat er in mijn regio geen goede verbinding sterkte is ?
 
Met vriendelijke groet,
 
Ekrem
 
8 Reacties 8
Scryden

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb exact hetzelfde met mijn S2. 90% van de tijd heb ik enkel G in mn scherm staan en willen websites niet eens laden...
Ekrem
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja, even wachten tot er een moderator reactie geeft,
want ik word helemaal gek dat ik 10 minuten moet wachten tot ik op google kan gaan.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hai Ekrem,

vervelend dat dit gebeurd. echter kan helaas niet ruiken over welk gebied je het hebt!
Daarnaast is het ook zo dat dit forum voor gebruikers door gebruikers is en wij zo weinig mogelijk reageren..


Ik wil wel even voor je kijken als je voor mij een postcode en plaats in een pm kunt sturen!

Groetjes
Roy
Vodafone Forum team
Ramakant

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier precies hetzelfde probleem. Het duurt echt letterlijk 10 minuuten om om google te gaan. Echt hoogst irritant!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Omgeving Den Haag (2571WG)
JasperTielen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nu 3 dagen een s2 maar internet is zo veel trager dan met mijn okia x6
postcode oa 4247es maar ook in Leerdam met 3g niet sneller dan 10 tot max 46 kbps Als ik dat geweten had was ik nooit bij vodafone gebleven.
Ramakant

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb nog geen zien staan!. het is altijd een H of een G alleen! ik betaak voor 3g en niet voot sloom internet uit het jaar 1980!
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi John,

Sorry dat ik later reageer echter heb ik de post hier niet opgemerkt.

Dat je betaalt voor een internet verbinding ja dat klopt.

Ik zie op dit ogenblik ook niks fout gaan op het netwerk. Is dit probleem locatie gebonden? of heb je het overal waar je komt?

Groetjes,
Roy
pixie66

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn verbinding is ook vaak erg traag en slingert heen en weer tussen G, 3G en H of H+. In G en 3G is het openen van een pagina praktisch onmogelijk. Het is niet gebonden aan een specifieke locatie. Thuis (6221XN) gaat het meestal redelijk, elders (bijv. omgeving Renkum en Groningen) vaak niet.

Wat ook opvalt: als mijn telefoonsignaal optimaal is, is de dataverbinding slecht en andersom.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic