AnnavdLisdonk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Touchscreen Samsung Galaxy S3

Hallo,

Ik heb een vraagje over een touchscreen dat niet meer reageert? Heeft iemand hier ook ervaring mee? Mijn scherm (Samsung galaxy s3) is niet kapot, integendeel, deze is laatst nog gemaakt. Sinds een week reageert mijn touchscreen niet meer en blijft mijn telefoon steeds vaker vastlopen. Batterij eruit halen, opnieuw opstarten, aan de oplader leggen, niets helpt. Soms duurt het 5 minuten en nu duurt het al 2 uur.. Weet iemand waarom dit zou kunnen zijn en of hier een oplossing voor is zodat ik 'm eventueel zelf kan maken?

Groetjes,

Anna
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @AnnavdLisdonk ,

Geen dank, reageer het liefst altijd zo snel mogelijk ;)! Hoop dat je nog wel wat van je data hebt staan op je PC, laptop of overige. Hopelijk heb je snel weer en nieuwe telefoon, en succes met uitkiezen. Helaas bepaal ik niet de kosten van de reparatie ;).

Mocht je nog andere vragen hebben of hulp nodig hebben laat het gerust weten, je bent van harte welkom op het forum!

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @AnnavdLisdonk ,

Lijkt erop dat je toestel goed is gecrasht, vervelend. Heb je al geprobeerd om de aan/uit-toets 8 tot 10 seconden ingedrukt te houden? Werken je knoppen wel gewoon naar behoren? Haal de accu uit je toestel, en houd minimaal 30 seconden de aan/uit knop ingedrukt. Daarna doe je de accu er weer in en start je het toestel opnieuw op.
Ik ben bang dat je toestel dus of niet goed is gerepareerd of dat er iets mis is gegaan met het toestel zelf.

Zelf maken raad ik je af, als je dan maar 1 kabel breekt maak je van en vlieg en olifant wat we natuurlijk niet willen! Kan je alleen tips meegeven.
AnnavdLisdonk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thanks voor de snelle reactie en de tips. Helaas heb ik dit allemaal al geprobeerd inderdaad, het werkt niet.
Een nieuwe (complete) unit kost al gauw €100,- om erin te laten zetten, en ik wilde net eind deze maand een nieuwe telefoon (GEEN samsung) halen... jammer.. Maar in ieder geval heel erg bedankt voor de tips.

Groetjes,

Anna
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @AnnavdLisdonk ,

Geen dank, reageer het liefst altijd zo snel mogelijk ;)! Hoop dat je nog wel wat van je data hebt staan op je PC, laptop of overige. Hopelijk heb je snel weer en nieuwe telefoon, en succes met uitkiezen. Helaas bepaal ik niet de kosten van de reparatie ;).

Mocht je nog andere vragen hebben of hulp nodig hebben laat het gerust weten, je bent van harte welkom op het forum!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic