Mirjam69

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tot 50% korting op abo, maar tst 1,5 x duurder???

ik ben op zoek naar een nieuw abo/verlening en dan blijkt dat friends and family sowieso geodkoper is dan een verlenging, dat is al opmerkelijk naar mijn mening,
maar dan dit:
Opmerkelijk hoe vodafone adverteert met korting en hoe de (Vodafone Friends and Family) abonnement met toestel (S7edge) prijs is sinds december is veranderd:

december 2016: abo (smartM) 17,50 + tst 18,0 (totaal 2 jaar: 420 abo + 432 tst =852 EUR
januar 2017: abo (smartM)14,00+tst 27,0 (totaal 2 jaar: 336 abo + 648 tst = 984 EUR
dat is dus 132 EURO meer!
dat is toch geen korting???

dat snap ik niet
5 Reacties 5
ErikZwolle

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Misschien stoppen ze wel (en wordt de nieuwe naam ZIGGO) en proberen ze zo klanten weg te krijgen???
Amaris

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ook.
1,5 week geleden naar de winkel om te verlengen, helaas storing toen. Maandag online gekeken, zie ik overal gigantisch groot 50% op alle abonnementen!! staan."Mooi, ik heb mazzel!" dacht ik.
Helaas is de bijbetaling voor het toestel ook € 7,- hoger geworden en wordt er ineens geen korting voor verlengen meer gegeven.
Hierdoor ben ik uiteindelijk duurder uit (niet zo heel veel, maar het gaat om het idee...)
Maandag naar de klantenservice gebeld, maar krijg niemand te pakken, dan maar en terugbelverzoek (zit nog steeds te wachten op het telefoontje...)
Uiteindelijk na heel veel proberen iemand via de chat te pakken gekregen... Bij navraag blijkt de regelgeving veranderd te zijn voor het geven van korting op telefoons en zijn daarom de prijzen van de abonnementen aangepast. OK, begrijpelijk, maar doe dan niet alsof dit een gigantisch mooie actie is.

Over het ineens verdwijnen van korting voor bestaande abonnees werd gezegd "dat verlengers ook van de aanbieding gebruik mogen maken". Hieruit kan ik dus opmaken dat als geweldig voordeel en als dank voor trouwe klanten zij 'niet achtergesteld worden' op nieuwe abonnees?

Ik heb nu voorlopig verlengd naar SIM-Only (OK, dat is inderdaad nu voordeliger, maar ik wil het liefst een nieuw toestel!) maar ik zit er ernstig over na te denken om de hele boel te annuleren en naar een andere provider over te stappen, gewoon omdat ik aan dit hele gedoe een behoorlijk nare bijsmaak overhou...

Heel jammer, ik ken vodafone zo niet! 😞




Profiler

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het lijkt er idd op dat de toestelprijzen zijn verhoogd. Ik heb vorige week en deze week gekeken naar prijzen Iphone 7 met abonnement. Er zit nu wel een klein verschil in kosten in als totaal, maar het is niet zo dat het abonnement met 50% verlaagd is en de prijs van het toestel gelijk is gebleven.
Anonymous
Niet van toepassing
De toestel prijzen zijn inderdaad verhoogd. Dit is omdat er geen korting meer mag gegeven worden op de toestellen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic