priscilla

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Torch 9860 - whatsapp werkt niet!!

Ik heb sinds 2 dagen de Torch 9860, maar kan whatsapp niet gebruiken. Als ik mijn nummer heb ingevoerd blijft hij maar staan op 'waiting for network'... Ik heb wel gewoon 3G. HELLUP!
6 Reacties 6
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hi Priscilla,
 
Ram irri dat je whatsapp niet werkt, maar wat heb je zelf al gedaan om het op te lossen?
Heb je de app al eens verwijderd, een battery pull gedaan?
 
Kijk even in de Huisregels zodat je jezelf en anderen wat makkelijker maakt.
 
Greetz,

Nez
 
priscilla
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Nez,
 
thnx voor je reactie, heb de huisregels gelezen... Idd wel handig om te laten weten wat ik al geprobeerd heb :$
 
Wat heb ik zelf gedaan?:
app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geinstallerd, battery pull, geprobeerd op meerdere locaties (dacht dat het misschien aan het netwerk kon liggen)... Heb internet al afgezocht of er oplossingen zijn, maar kan het niet vinden. Kan het misschien aan bepaalde veiligheidsinstellingen liggen ofzo?
 
Groetjes,
Priscilla
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hi,
 
Het zou aan je veiligheidinstellingen kunnen liggen al lijkt me dat sterk, werkte het voorheen wel of is dit de eerste keer?
Misschien heeft Whatsapp zelf problemen, dat is wel vaker het geval.
 
Wat het in ieder geval niet kan zijn:
 

  • Het netwerk
  • De locatie van je
Persoonlijk denk ik dat er wat mis is met Whatsapp zelf, maar je zou kunnen vragen of ze je Service Books nog eens willen verzenden. (Dit zijn configuratieberichten van je bb)
 
Greetz,

Nez
priscilla
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is de eerste keer dat ik een BB heb en whatsapp wil installeren. Andere apps doen het wel, dus het zal dan idd wel aan whatsapp zelf liggen. Misschien stom, maar vraag ik die service books op bij vodafone? BB?
 
Groetjes,
Priscilla
MilanE

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Priscilla!

Als je me even een PM stuurt met je telefoonnummer dan kan ik wat dingen controleren m.b.t. de servicebooks. Je kan ons ook even opbellen.

Groeten,

Milan

Moderator
Vodafone Forum
priscilla
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Milan,
 
ik heb mijn nummer in een PM gestuurd, heb je die ontvangen?
 
Groetjes,
Priscilla
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic