davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Topics van 10 uur oud niet sluiten zonder reden.

Gisteravond voor het eerst op het forum i.v.m. verbindingsproblemen, ik zie een post van iemand en twee anderen die precies hebben wat ik heb. Dus, samen gaan we op onderzoek uit. 10 uur later (deze ochtend), zonder enige echte reden, zet de moderator "Jeroen_" het topic op slot. Ons enige stukje bron van informatie aangezien op website (storingen), facebook en twitter niets wordt vermeld, dicht! Na slechts 10 uur? Nu lijkt het er op dat Jeroen_ hier een handje van heeft bij andere topics. Maar dat even terzijde. Dit is ZEER klantonvriendelijk en ik heb geen idee waar ik aan toe ben. Ik weet niet wat de impact is (hoeveel mensen hier last van hebben, en welke regio's wel/niet, het enige wat ik krijg is "Ja, bel de klantenservice maar", Oh wacht, ik zat vanochtend ook al ANDERHALF uur in de wachtrij. Dit is de eerste storing die ik ondervind en heb mijn lesje al geleerd om niet het forum te gebruiken, maar als het in de toekomst ook zo gaat is Vodafone een abonnee armer en dan is "Jeroen_" hier deels voor verantwoordelijk. Het betreffende topic is overigens hier te vinden: http://forum.vodafone.nl/t5/Internet/Trage-verbinding-Packetloss-sinds-een-paar-minuten/td-p/261539 Ik ga nu mijn forum account (proberen) opheffen, want dit is waardeloos.
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic