Hoi
Jvp Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Over de inhoud van je bericht kom ik misschien straks nog even, of ik laat het over aan de moderator.
Ik wil wel ingaan op de topic die je hebt gemaakt en niet te zien is. Dit heeft niets te maken dat Vodafone deze niet wil plaatsen maar dit heeft te maken met een spam filter. Hoe ze deze hebben ingesteld weet ik niet maar bij andere communities weet ik dat polls die worden geplaatst eerst gezien moet worden door een moderator en dan pas geplaatst kan worden. Dat wil dus niet zeggen dat je dingen plaats tegen de huisregels. Het vervelende is wel dat mensen al bericht hebben gekregen, die dit willen krijgen, maar eigenlijk nog niet acties is, dat kan een bug zijn.
Waarom je niet nu al direct een antwoord hebt gekregen van Vodafone komt omdat de moderatoren hier niet 24/7 aanwezig zijn. Er komen wel regelmatig mensen van Vodafone langs maar niet elk minuut om te kijken of er hier iets geplaatst is. Ook al omdat dit een klanten helpt klanten Community is en het eigenlijk door klanten gerund wordt. Af en toe komen ze wel kijken of ze mensen kunnen helpen, die wij als klanten niet kunnen helpen.
Er zal nog wel een moderator langs komen die misschien nog iets meer kan ophelderen wat er gebeurd met het plaatsen van berichten en/of wat er gebeurd is met je bericht. Maar je hebt nu alvast een beetje info ontvangen.